Термовмикач вентилятора радіатора
725 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- ERA (Італія)
- Каталоговий номер
- 330281
- Для артикула №
- 330281
- Кількість приєднань
- 3
- Приєднувальне гвинтове різьблення
- M22 x 1.5
- Ширина зіву гайкового ключа
- 29
- Робоча температура від [°C]
- 90
- Робоча температура до [°C]
- 79
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Seat: Cordoba, Toledo
- - Skoda: Octavia Tour
- - Volkswagen: Passat B3-B4, Vento
- Товарна група:
- - Двигун та випускна система Датчики керування двигуном
Про виробника ERA
Компанія ERA (Elettro Rappresentanze Autocomponenti) заснована в 1983 р. як дочірня від корпорації Sipea, орієнтація - aftermarket; 1991 - ERA та Sipea придбані TRW; 1998 – ERA відокремлюється від TRW і стає незалежною компанією ERA Srl; 2001 – отримання сертифіката ISO9001; 2009 – продукція ERA присутня на ринках 64 країн. На рік випускається понад 100 000 датчиків 53 типів; Компанія є пакувальником, використовує товари інших компаній-виробників; Усередині упаковок ERA знаходяться товари дуже відомих світових брендів – BOSCH, DELPHI, SAGEM, VALEO, MAGNETTI-MARELLI, SIEMENS VDO, PIERBURG тощо; Завдяки співпраці з багатьма постачальниками, асортимент ERA відрізняється дуже широкою пропозицією, при цьому ціни набагато привабливіші за ті ж самі товари в оригінальних упаковках.
Сайт: www.eraspares.com
Аналоги "330281 ERA":
- Артикул:
- 7.5652
- FACET
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Специфікація: 95-90 102-97
- Артикул:
- 1194000600
- JP GROUP
- Данія
Кількість полюсів: 3
Маркування кольору: чорний
Точка включення від [°C]: 91
Точка включення до [°C]: 102
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Робоча напруга [В]: 12
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ущільнюючим кільцем
Колір: чорний
- Артикул:
- AS2097
- AUTLOG
- Німеччина
Кількість приєднань: 3
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Вага [кг]: 0.055
- Артикул:
- 100 959 0001
- MEYLE
- Німеччина
Точка включення від [°C]: 91, 84
Точка включення до [°C]: 102, 95
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ущільнюючим кільцем
Колір: чорний
Розмір різьби: M22 x 1.5
Кількість полюсів: 3
- Артикул:
- 100 959 9001
- MEYLE
- Німеччина
Точка включення від [°C]: 77, 70
Точка включення до [°C]: 82, 75
Ширина зіву гайкового ключа: 22
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ущільнюючим кільцем
Колір: чорний
Розмір різьби: M22 x 1.5
Кількість полюсів: 3
- Артикул:
- 10114
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Кількість приєднань: 3
Область температури від [°C]: 95, 102
Діапазон температури до [°C]: 84, 92
Маркування кольору: чорний
Вага [кг]: 0.048
Необхідна кількість: 1
Форма штерсельного корпусу: прямокутний
- Артикул:
- 1.850.652
- EPS
- Італія
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Специфікація: 95-90 102-97
- Артикул:
- W413370
- DENCKERMANN
- Польща
Число отворів у диску колеса: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 136
Ширина, мм: 100
- Артикул:
- TS2630
- Vernet
- Франція
Розмір різьби: M22x1.5
Номер технічної інформації: Circuit N.O.
- Артикул:
- 82687
- MEAT&DORIA
- Італія
Для оригінального номера: 1H0 919 481 B
Специфікація: 2x normally open
Розмір різьби: M22x1.5
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Кількість полюсів: 3
Форма штерсельного корпусу: кутовий
Колір штекера: синій
Температура закриття [°C]: 87
Температура відкриття [°C]: 80
Температура вимкнення [°С]: 90
- Артикул:
- SNB670
- Lucas
- Великобританія
Розмір різьби: M22 x 1.5
Ширина зіву гайкового ключа: 29
Кількість полюсів: 3
Колір кожуха: синій
Форма штерсельного корпусу: прямокутний
Номер технічної інформації: Circuit N.O./N.O.
Робоча температура від [°С]: 90.97
Робоча температура до [°C]: 80.87
Невозврат
- Артикул:
- 27384
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 136
фаска 2 [мм]: 100
Кількість приєднань: 2
Кількість отворів: 4
Конструкція підшипника: радіально-упорний кульковий підшипник
Сторона встановлення: Задня вісь двостороння
Вага [кг]: 3.27
Необхідна кількість: 2
Внутрішній діаметр: 31
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Підшипник інтегрований у маточину колеса