Стартер
5 280 ₴
термін 2 дн.
|
- Виробник
- BOSCH (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 0001109267
- Потужність стартера [кВт]
- 2.2
- Напруга, В
- 12
- ∅ отвору 2 [мм]
- 9
- Клема
- 30.50
- Число зубців
- 9
- ∅ отвору 3 [мм]
- 9
- ∅ фланця [мм]
- 82
- Довжина, мм
- 241
- Кількість отворів для кріпллення
- 3
- Номінальна напруга [V]
- 12
- ∅ отвору [мм]
- 9
- Ведуща шестерня – основна позиція [мм]
- 1
- Кількість різьбових отворів
- Положення / градуси
- rechts °
- Розмір кута відкриття ширини зіва [°]
- 120
- Напрямок обертання
- по годинниковій стрілці
- Виконання стартера
- типово-зберігається
Застосування
- Товарна група:
- - Електрика та освітлення Стартер
Про виробника BOSCH
Невелика «Майстерня по роботі з точними механізмами і електричними приладами», заснована Робертом Бошем в 1886 році в Штутгарті, перетворилася сьогодні в цілу мережу підприємств єдиної Бош-групи, що працюють по всьому світу.
Bosch - одна з найвідоміших компаній світу. Крім продажу автозапчастин, фірма займається консультаційними послугами, обслуговуванням автомобілів, створенням програмного забезпечення. Bosch займає близько 30% вторинного ринку автозапчастин в Європі.
Серед продуктів Bosch можна знайти все необхідне для ремонту практично будь-якої іномарки: деталі ходової, гальмівної системи, рульового управління, електроніку, елементи паливної системи, витратні матеріали, оптику, мультимедійну техніку, деталі охолоджувальної системи і ДВС. Стартери, датчики, акумулятори, генератори, бензонасоси і лампи займають перші місця в тестах незалежних спільнот автолюбителів країн Європи, Америки і Азії.
Одним з ключових положень корпоративної політики Бош є підтримка інноваційних досліджень, міцною базою для яких служать досвід і компетентність персоналу.
Результатом роботи інженерів, наукових і технічних співробітників компанії по всьому світу є щорічна розробка більш 3000 патентів і винаходів (більше 8 патентів на день).
Більше 60% обороту компанії припадає на поставки автомобільних запчастин на конвеєр і їх продаж у роздрібній мережі.
Постійний пошук інноваційно-технічних рішень, розширення асортименту продукції, що дозволяє задовольнити будь-які вимоги споживача, найвища надійність і якість товару, а також широкий спектр сервісних послуг зводяться сьогодні в один принцип, сформульований понад сто років тому засновником Робертом Бошем і став основоположним у діяльності компанії - «Краще втратити гроші, ніж довіру».