Ущільнююче кільце, кулачкового валу
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: Berlingo, C2, C3, C4, C4 Grand Picasso, C4 Picasso, C5, C8, Jumper, Jumpy, Nemo, Xsara
- - Fiat: Ducato, Fiorino, Qubo, Scudo
- - Peugeot: 206, 207, 306, 307, 405, 406, 407, 605, 607, 806, 807, Bipper, Boxer, Expert, Partner
- Товарна група:
- - Двигун та випускна система Сальник розподільчого вала
Про виробника FAI
![Логотип FAI](https://sancar.com.ua/assets/sancar/attachments/logo_brand2/2229_70.jpg)
Компанія FAI Automotive є провідним незалежним дистриб'ютором автомобільних запчастин у Великій Британії. Асортимент продукції задовольняє потреби існуючого парку європейських, японських, корейських легкових автомобілів і легкого комерційного транспорту.
Приміщення підприємства займає територію в 10 000 кв. м. Асортимент продукції нараховує більше 40 000 артикулів для понад 100 автовиробників. Стандартна завантаженість складу готової продукції – понад 3 000 000 одиниць.
В асортиментну лінійку входять комплектуючі ДВЗ, елементи поршневої групи, розподільчі вали, деталі ГРМ, ремкомплекти, болти та ущільнювачі, а також елементи торсіонної підвіски і склопідйомники.
На території Великої Британії компанія співпрацює безпосередньо з сервісними станціями через власну мережу реалізації. Компанія має також активний експортний відділ, який постачає продукцію в більш, ніж 60 країнах.
Сайт: WWW.FAIAUTO.COM
Аналоги "OS746 FAI":
- Артикул:
- 81-34403-00
- VICTOR REINZ
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина, мм: 7
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
- Артикул:
- 505.100
- ELRING
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина, мм: 8
Тип сальника валу: ASW
Товщина [мм]: 8
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Висота, мм: 8
Дотримуватись інформації з монтажу:
- Артикул:
- 81-26244-10
- VICTOR REINZ
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина, мм: 8
Тип сальника валу: A
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
- Артикул:
- OS5334
- BGA
-
Великобританія
Внутрішній діаметр: 36
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал блоку двигуна: алюміній
Ширина 1 [мм]: 7
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Внутрішній діаметр 1(мм): 36
Сторона встановлення: з боку коробки передач
- Артикул:
- 11809
- FEBI BILSTEIN
-
Німеччина
Внутрішній діаметр: 36
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Вага [кг]: 0.02
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
- Артикул:
- 505.366
- ELRING
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина, мм: 7
Тип сальника валу: ASW
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Висота, мм: 7
- Артикул:
- 20015457B
- CORTECO
-
Німеччина
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 7
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
- Артикул:
- 19036293B
- CORTECO
-
Німеччина
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
- Артикул:
- 81-39633-00
- VICTOR REINZ
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина, мм: 8
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук), PTFE (Polytetrafluorethylen)
Тип крутіння: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
- Артикул:
- 2360160
- SASIC
-
Франція
Форма: О-форма
Внутрішній діаметр: 36
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Висота, мм: 8
Для оригінального номера: 080732
- Артикул:
- 81-26244-00
- VICTOR REINZ
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина, мм: 7
Тип сальника валу: A
Тип крутіння: без кручення
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
- Артикул:
- 413040810
- INA
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина, мм: 8
Тип крутіння: праве кручення
SVHC: Не містить речовин SVHC!