Вентилятор салона
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
2 074 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
ERA
(Італія)
- Каталоговий номер
- 664046
- Напруга, В
- 12
- Для артикула №
- 664046
- Кількість приєднань
- 2
- Напрямок обертання
- проти годинникової стрілки
- Діаметр колеса від [мм]
- 140
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Renault: Clio 3, Kangoo 1
- Товарна група:
- - Охолодження та обігрів Інші елементи кондиціонера
Про виробника ERA

Компанія ERA (Elettro Rappresentanze Autocomponenti) заснована в 1983 р. як дочірня від корпорації Sipea, орієнтація - aftermarket; 1991 - ERA та Sipea придбані TRW; 1998 – ERA відокремлюється від TRW і стає незалежною компанією ERA Srl; 2001 – отримання сертифіката ISO9001; 2009 – продукція ERA присутня на ринках 64 країн. На рік випускається понад 100 000 датчиків 53 типів; Компанія є пакувальником, використовує товари інших компаній-виробників; Усередині упаковок ERA знаходяться товари дуже відомих світових брендів – BOSCH, DELPHI, SAGEM, VALEO, MAGNETTI-MARELLI, SIEMENS VDO, PIERBURG тощо; Завдяки співпраці з багатьма постачальниками, асортимент ERA відрізняється дуже широкою пропозицією, при цьому ціни набагато привабливіші за ті ж самі товари в оригінальних упаковках.
Сайт: www.eraspares.com
Аналоги "664046 ERA":
- Артикул:
- 173873
- FEBI BILSTEIN
-
Німеччина
Напруга, В: 12
Вага [кг]: 1.04
- Артикул:
- 600 0166 00
- LuK
-
Німеччина
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з центральним вимикачем зчеплення
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з маховим колесом, з комплектом болтів, двомасовий маховик без робочого фрикційного диска
Макс. вільний кут [°]: 18
Кількість зубців (дані про макс. вільному куті): 7
Макс. вільний хід [мм]: 2.9
Кількість отворів для кріпллення: 8
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 600 0094 00
- LuK
-
Німеччина
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з центральним вимикачем зчеплення
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з маховим колесом, з комплектом болтів, двомасовий маховик із робочим фрикційним диском
Макс. вільний кут [°]: 17
Кількість зубців (дані про макс. вільному куті): 6
Макс. вільний хід [мм]: 2.9
Кількість отворів для кріпллення: 10
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 623 3113 33
- LuK
-
Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з диском зчеплення, Двомасовий маховик перевірити та при необхідності замінити
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з натискним диском зчеплення, з центральним вимикачем зчеплення
Тип двигуна: для двигунів з дводисковим маховиком
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 623 3113 09
- LuK
-
Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з диском зчеплення, без вичавного підшипника, Двомасовий маховик перевірити та при необхідності замінити
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з натискним диском зчеплення
Тип двигуна: для двигунів з дводисковим маховиком
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 623 3234 09
- LuK
-
Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без вичавного підшипника, Двомасовий маховик перевірити та при необхідності замінити
Тип двигуна: для двигунів з дводисковим маховиком
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 623323433
- LuK
-
Німеччина
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з центральним вимикачем зчеплення
Тип двигуна: для двигунів з дводисковим маховиком
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Двомасовий маховик перевірити та при необхідності замінити
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 4339773
- VAN WEZEL
-
Бельгія
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- DDR013TT
- THERMOTEC
-
Польща
Вага [г]: 2200
Потужність [Вт]: 300
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
- Артикул:
- ADW193111
- BLUE PRINT
-
Німеччина
Число зубців: 14
Вага [кг]: 0.86
Дотримуватись сервісної інформації:
- Артикул:
- 34060
- NRF
-
Нідерланди
Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 140
Кількість полюсів: 2
Форма: овал
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Додатковий артикул / Додаткова інформація: без інтегрованого регулятора