Привідний вал -Ціна за цей товар формується з двох складових: Ціна на сайті + додатковий платіж. Остаточну ціну дізнавайтесь у менеджера
5 935 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- SKF (Швеція)
- Каталоговий номер
- VKJC7489
- Довжина, мм
- 705.3
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 27
- Зубчасте з'єднання з боку коробки
- 25
- Розмір різьби
- M22x1.5
- Діаметр прокладки [мм]
- 56
- Нова деталь
- Діаметр шарніра з боку колеса [мм]
- 84
- Діаметр шарніра з боку приводу [мм]
- 76
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Subaru: Forester, Impreza, Legacy
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач Напіввісь
Про виробника SKF
SKF - найвідоміша компанія-виробник автомобільних підшипників. Базується в Швеції, однак виробничі потужності зосереджені в багатьох країнах. Всього випускається до 600 млн. підшипників для машинобудування, та навіть космічної галузі.
У товарному ряду SKF представлені: ущільнювачі, підшипники, помпи, ШРКШ, опори підшипників, антифрикційні матеріали, ролики приводу і натягувачі. Нещодавно асортимент компанії поповнився деталями ходової частини та рульового управління. Продукція компанії, незалежно від країни виробництва, відрізняється високою якістю виконання. Група SKF отримала сертифікат ISO 14001, міжнародний стандарт з охорони та раціонального використання навколишнього середовища, а також OHSAS 18001, стандарт з охорони здоров'я і заходам безпеки. Окремі служби отримали сертифікат якості відповідно до ISO 9000 і QS 9000.
Сайт: www.skf.com
Аналоги "VKJC7489 SKF":
- Артикул:
- G17021PC
- PASCAL
- Італія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
∅ фланця [мм]: 56
Сторона встановлення: з боку колеса
- Артикул:
- ADS78912
- BLUE PRINT
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Діаметр прокладки [мм]: 56
Вага [кг]: 2.542
Необхідна кількість: 1
Довжина, мм: 155
Зовнішній діаметр [мм]: 87
Зовнішнє різьблення [мм]: M22 x 1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Невозврат
- Артикул:
- KSU406
- LPR
- Італія
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 56
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Для артикула №: KSU406
Невозврат
- Артикул:
- 301991
- GKN (Lobro)
- Великобританія
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 56
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 22.66
Діаметр шарніра [мм]: 83
Довжина, мм: 151.5
Розмір різьби: M22x1.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гумовою манжетою
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 190250
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Невозврат
- Артикул:
- 6207707
- ASHIKA
- Італія
Довжина 1 [мм]: 87
Діаметр прокладки [мм]: 56
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Зовнішнє різьблення [мм]: 22 x 1.5
Специфікація: Groove type
Невозврат
- Артикул:
- J2827015
- NIPPARTS
- Нідерланди
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 56
Загальна довжина [мм]: 153
Специфікація: Groove type Middle
Невозврат
- Артикул:
- 6384
- KAMOKA
- Польща
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр 1 [мм]: 23.2
Діаметр прокладки [мм]: 56
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Невозврат
- Артикул:
- CW2688
- Optimal
Довжина, мм: 157.5
Специфікація: Groove Type
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 56
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (у середині)
Невозврат
- Артикул:
- CW2734
- Optimal
Довжина, мм: 157.5
Специфікація: Groove Type
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 56
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (у середині)