Пильовик привідного валу (набір)
713 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- GKN (Lobro) (Великобританія)
- Каталоговий номер
- 304170
- Сторона встановлення
- з боку коробки передач
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 88
- Висота, мм
- 98
- Матеріал
- гума
- Номер рекомендуємого спеціального інструменту
- 190135
- Матеріал пильника
- NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
- Нова деталь
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Nissan: Almera N16
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач Пильовик ШРУСу
Про виробника GKN (Lobro)
Концерн GKN Automotive Ltd.GKN займається розробкою, виробництвом і обслуговуємо систем і компонентів для виробників оригінального устаткування по всьому світу. Компанія постійно розвивається і впроваджує нові технології. Концерн володіє бренд GKN, який є лідером у виробництві шарнірів рівних кутових швидкостей і полувалов. Також концерн GKN займається не тільки виробництвом автозапчастин, а й інших деталей для найрізноманітнішої техніки. Сьогоднішні виробничі та конструкторські потужності GKN, а також людський потенціал – це 40 підприємств і філій по всьому світу, а також дослідницькі центри в ряді країн Європи, в Японії і в США.
Сайт: www.gknautomotive.com
Аналоги "304170 GKN (Lobro)":
- Артикул:
- CVB-2017
- KAVO
- Нідерланди
Внутрішній діаметр 2 (мм): 83
Висота, мм: 112
Сторона встановлення: з боку колеса
Довжина, мм: 112
Внутрішній діаметр: 23.6
Зовнішній діаметр [мм]: 83
- Артикул:
- ADM58159
- BLUE PRINT
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 25, 88
Матеріал: гума
Сторона встановлення: з боку коробки передач, передній міст
Вага [кг]: 0.310
Необхідна кількість: 1
Довжина, мм: 98
Внутрішній діаметр 1(мм): 25
Внутрішній діаметр 2 (мм): 88
Невозврат
- Артикул:
- 780102
- GSP
- Китай
Внутрішній діаметр 1(мм): 23.6
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
Внутрішній діаметр 2 (мм): 23.6
Висота, мм: 112
Невозврат
- Артикул:
- 6301186
- ASHIKA
- Італія
Діаметр 1 [мм]: 80
Діаметр 2 (мм): 22
Сторона встановлення: з боку коробки передач