Набір підшипника маточини колеса
2 601 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- GSP (Китай)
- Каталоговий номер
- 9400197K
- Сторона встановлення
- задній міст
- Зовнішній діаметр [мм]
- 136
- Число отворів у диску колеса
- 5
- Відстань між отворами кріплення [мм]
- 73
- Гальмівна динаміка / динаміка руху
- для автомобілів з ABS
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з інтегрованим датчиком ABS
- Розмір різьби
- M14x1.5
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Ford: Galaxy, S-Max
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Підшипник маточини
Про виробника GSP
Компанія GSP виготовляє якісні деталі для європейських, азіатських і американських авто. Вже більше 30 років компанія GSP займається виготовленням шрусів і привідних півосей. Штат співробітників компанії налічує 2200 чоловік, при цьому компанія виробляє 10 млн шрусів і 5 млн привідних півосей в рік. Весь асортимент продукції компанії налічує 2500 шрусів і 1500 привідних півосей. Крім того, компанія GSP виготовляє широкий спектр підшипників маточини (3,2 млн в рік), гумометалевих виробів (6 млн в рік) і 25 млн деталей рульового управління та підвіски.
Продукцію компанії GSP можна знайти в більше ніж 120 країнах світу, продукція компанії охоплює 95% автопарку.
Відмінна якість продукції засноване на довгострокових розробках і процесах, сертифікованих за стандартами якості, як наприклад TS 16949 та ін. Високі стандарти якості та управління на міжнародному рівні застосовуються у всіх процесах в сфері виробництва і адміністрування.
GSP виробляє всю продукцію виключно на своїх власних заводах в Китаї і поширює її через свої дочірні компанії в Азії, Америці і Європі. Високо мотивовані і кваліфіковані кадри забезпечують постійний розвиток і стійке якість продукції.
Філософія компанії полягає в наданні запасних частин високої якості за конкурентними цінами для незалежного вторинного ринку.
Аналоги "9400197K GSP":
- Артикул:
- VKBA 6524
- SKF
- Швеція
∅ фланця [мм]: 136
- Артикул:
- R152.71
- SNR NTN
- Франція
- Артикул:
- 713 6788 50
- FAG
- Німеччина
Діаметр 2 (мм): 63.1
Діаметр центрування [мм]: 81.3
Ширина 2 [мм]: 73
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Зовнішній діаметр [мм]: 136
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 63.1
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 81.3
- Артикул:
- 762539
- NK
- Данія
Зовнішній діаметр [мм]: 136
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Невозврат
- Артикул:
- 102266
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Вага [кг]: 4.14
Внутрішній діаметр: 27
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Матеріал ущільнювальної стрічки: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Конструкція підшипника: радіально-упорний кульковий підшипник
Сторона встановлення: Задня вісь двостороння
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Підшипник інтегрований у маточину колеса
Невозврат
- Артикул:
- 7147520012
- MEYLE
- Німеччина
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з додатковими матеріалами
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, з колісною віссю, що кріпить, з інтегрованим датчиком ABS
Зовнішній діаметр [мм]: 136
фаска 2 [мм]: 108
Число отворів у диску колеса: 5
Конструкція підшипника: шарикопідшипник
Невозврат
- Артикул:
- RS1304
- AUTLOG
- Німеччина
Сторона встановлення: Задній міст
Невозврат
- Артикул:
- 9400197
- GSP
- Китай
Зовнішній діаметр [мм]: 136
Відстань між отворами кріплення [мм]: 73
Гальмівна динаміка / динаміка руху: для автомобілів з ABS
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим датчиком ABS
Розмір різьби: M14x1.5
Сторона встановлення: Задній міст
Невозврат
- Артикул:
- 302239
- Optimal
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Зовнішній діаметр [мм]: 136
Ширина, мм: 90
Невозврат
- Артикул:
- 302302
- Optimal
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Невозврат
- Артикул:
- KWD1120
- DAYCO
- США
Число отворів: 0
Ширина, мм: 92
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим датчиком ABS
Діаметр 2 (мм): 1
Внутрішній діаметр 2 (мм): 5