Клапан впускний
252 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- NPR (Японія)
- Каталоговий номер
- 147 309 0001 00
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Alfa Romeo: 159
- - Chevrolet: Cruze
- - Fiat: Croma
- - Opel: Astra H, Astra J, Corsa, Insignia, Meriva, Vectra C, Zafira B, Zafira C
- Товарна група:
- - Двигун та випускна система Впускні клапани
Про виробника NPR
Компанія NPR заснована у 1973 році як спільне підприємство Wolfgang Schöttle та Nippon Piston Ring Co. Перші поставки продукції були здійсненні у 1974 році для компресійних та будівельних механізмів. З 1976 року у зв’язку з запровадженням інноваційних технологій у виробництві розпочинаються поставки на двигун Mercedes-Benz (OM615) та Mercedes-Benz (OM616) з 1984 року. В період до 1990 року компанія NPR отримує безліч сертифікатів та дозволів у Європі, що дає змогу постачати свою продукцію у Болгарію, Чехословаччину на концерни виробництва Skoda а також у Польщу, Угорщину та Румунію.
Важливим етапом в розвитку стала можливість постачати свої кільця для двигунів AMG у 1995 році, це були кільця виготовлені з застосуванням методу азотування сталі.
Справжнім доказом якості та надійності продукції стала можливість у 1996 році поставки продукції для McLaren-Mercedes - Formula 1 а також для двигуна Mercedes-Benz (серії 500) для ACTROS. До 2004 року продукція компанії поставлялась для таких автовиробників як: BMW – на дизельні та бензинові двигуни (NG – 6), Smart – бензинові двигуни, Audi для моделей з типом двигуна V8, Mercedes-Benz - V6/V8 (M112/M113). В 2005 році відбулось злиття Schöttle Motorenteile GmbH з NPR of Europe GmbH
Компанія NPR поставляє свою продукцію на конвеєри всіх японських автовиробників. Самі найбільші акціонери NPR - Nissan і Toyota. У Японії NPR розмістила шість заводів, та один - в США. У Європі найважливіші конвеєрні покупці поршневих кілець NPR є Mercedes-Benz та компанія Mahle.
У 2006 році компанія NPR розробляє нову упаковку з кодами захисту, що значно підвищило рівень безпеки від підробок, та дало змогу виграти нагороду у міжнародному конкурсі “World Star 2006”
У 2008 році компанія змінює свій логотип на NE – Globally reliable
На сьогоднішній день продукція компанії NPR широко використовується провідними компаніями автомобілебудування, що в свою чергу підтверджує високий рівень якості та надійності з хорошою ціновою політикою.