Гальмівний диск
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF1880C
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 25
- Мінімальна товщина [мм]
- 23
- Діаметр [мм]
- 320
- Кількість отворів
- 5
- Висота, мм
- 45.9
- ∅ отвору 2 [мм]
- 13
- Діаметр центрування [мм]
- 72
- Вага [кг]
- 19.15
- Кількість отворів для кріпллення
- 2
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Поверхня
- з покриттям
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- без аксесуарів
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина упаковки
- 33.5
- Ширина упаковки [см]
- 33.5
- Висота упаковки [см]
- 11.5
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Mazda: 6
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF1880C FERODO":
- Артикул:
- C33088ABE
- ABE
- Польща
фаска 2 [мм]: 72
Висота, мм: 48
Діаметр [мм]: 320
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Число отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Зовнішній діаметр [мм]: 320
- Артикул:
- ADM543112
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Число отворів у диску колеса: 5
Кількість отворів для кріпллення: 3
Товщина [мм]: 46
Зовнішній діаметр [мм]: 320
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 23
Діаметр маточини [мм]: 72
Вага [кг]: 9.650
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 72
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 0986479D74
- BOSCH
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота, мм: 45.9
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр центрування [мм]: 72
Кількість отворів: 5
Поверхня: з покриттям
Діаметр отвору до [мм]: 13
Невозврат
- Артикул:
- 92166300
- TEXTAR
- Німеччина
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 320
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота, мм: 45.9
Розташування/кількість отворів: 05/08
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр центрування [мм]: 72
Вага [кг]: 9.41
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Номер технічної інформації: 98200 1663 0 1
Довжина упаковки: 35
Ширина упаковки [см]: 33.5
Висота упаковки [см]: 12
Зовнішній діаметр [мм]: 320
Невозврат
- Артикул:
- 6003351
- ASHIKA
- Італія
фаска 2 [мм]: 72
Висота, мм: 48
Діаметр [мм]: 320
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Число отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований