Автозапчастина
3 359 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- NGK (Японія)
- Каталоговий номер
- OZA721EE19
- Кількість дротів
- 3
- Довжина, мм
- 490
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: 100 C4, 80 B4, A6 C4
- - Chrysler: Stratus
- - Dodge: Stratus
- - Renault: 25
- - Volkswagen: Passat B3-B4
- Товарна група:
- - Двигун та випускна система Лямбда зонд
Про виробника NGK
Компанія Nippon Gaishi Kaisya, що володіє торговельною маркою NGK, утворена в 1936 р в Японії. Основним видом діяльності була розробка і виготовлення високоякісних свічок запалювання для автомобільної промисловості. У 1975 р NGK початку освоєння європейського ринку і на сьогоднішній день понад 500 мільйонів свічок запалювання щорічно проводиться під маркою компанії. Підприємство також є лідером в області заводської комплектації нових серійних автомобілів і, як виробник свічок розжарювання, Займає на ринку важливе місце в сегменті дизельних двигунів. Збірка свічок запалювання відбувається у Франції, звідки здійснюються поставки на конвеєри європейських автовиробників і вторинний ринок запчастин. Продукцією NGK комплектуються автомобілі AMG Mercedes, Alpina, Audi, BMW, DaimlerChrysler, MCC (SMART), Volkswagen, Aston Martin, Bentley, Jaguar, Lotus, Rolls-Royce, Rover, Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Lancia, Macerati, Peugeot, Daewoo, Ford, General Motors, Kia, Saab, Skoda, Volvo, в загальному, близько 80% світових виробників встановлюють свічки запалювання NGK. Організація збуту, логістика та технічний центр відповідають тут Найвищим вимогам. Компанія NGK Spark Plug Europe застосовує менеджмент якості, сертифікований по ISO 9001: 2008, що регулярно підтверджується органом технічного нагляду TÜV Rheinland. Результат - довгий список нагород, отриманих як від замовників заводської комплектації, так і від партнерів на ринку запчастин і аксесуарів. Якість і послуги компанії NGK багаторазово відзначені нагородами автовиробників і партнерів по бізнесу.
Сайт: www.ngk.de
Аналоги "OZA721EE19 NGK":
- Артикул:
- 0 258 003 508
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 506
Рекомендований інтервал технічного обслуговування [км]: 160000
Кількість дротів: 3
- Артикул:
- 0 258 986 502
- BOSCH
- Німеччина
Рекомендований інтервал технічного обслуговування [км]: 160000
Приєднання / затискач: при необхідності штекерне з'єднання підігнати
Кількість дротів: 3
- Артикул:
- DOX0116
- DENSO
- Японія
Розмір різьби: M18x1.5
Довжина кабелю [мм]: 750
Кількість полюсів: 3
Вага [г]: 250
- Артикул:
- ES1024212B1
- Delphi
- США
Альтернативний ремкомплект: Harness
Кількість дротів: 3
Кількість контактів, що підключаються: 3
Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: 3 Wire
Розмір різьби: M18 x 1.5
Ширина зіву гайкового ключа: 7/8"
Довжина кабелю [мм]: 1215
Форма штерсельного корпусу: круглий
Лямда-зонд: опалена
Тип збирання: готовий до монтажу
- Артикул:
- 81014E
- MEAT&DORIA
- Італія
Лямда-зонд: опалена
Довжина кабелю [мм]: 230
Якість: EQUIVALENT
- Артикул:
- OS-B301P
- MOBILETRON
- Тайвань
Довжина [дюйм]: 19.68
Опір [Ом]: 4
Довжина кабелю [мм]: 520
Кількість полюсів: 3
Також продається як універсальний артикул, див. артикул №: OS-03P
Невозврат
- Артикул:
- AS2107
- AUTLOG
- Німеччина
Невозврат
- Артикул:
- ES1100012B1
- Delphi
- США
Альтернативний ремкомплект: Harness
Кількість дротів: 3
Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: Square/Round
Розмір різьби: M18 x 1.5
Ширина зіву гайкового ключа: 7/8"
Кількість контактів, що підключаються: 3
Довжина кабелю [мм]: 490
Лямда-зонд: опалена
Тип збирання: готовий до монтажу
Невозврат
- Артикул:
- DOX1352
- DENSO
- Японія
Розмір різьби: M18x1.5
Довжина кабелю [мм]: 521
Кількість полюсів: 3
Вага [г]: 250
Невозврат
- Артикул:
- 77105
- FAE
- Іспанія
Довжина, мм: 500
Кількість приєднань: 3
Також продається як універсальний артикул, див. артикул №: 77003
Невозврат
- Артикул:
- 93111
- NGK
- Японія
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без штекера
Невозврат
- Артикул:
- OZA744EE1
- NGK
- Японія
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без штекера