Накінечник форсунки DEUTZ BF6M1013E DEUTZ FAHR 1130 TTV, 1145 TTV, 1160 TTV, 120, 120 MK2, 120 MK3, 128, 135 MK2, 135 MK3, 150 MK2, 150 MK3, 156, 160 MK2, 165 MK3, 175 MK2, 175 MK3, 6.120

|
2 878 ₴
термін 5 дн.
|
||
|
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
||
- Виробник
-
BOSCH
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 0433171330
- Акустична система
- 2
- Форсунка
- Корпусна форсунка
- Вид палива
- дизельне паливо
Застосування
- Товарна група:
- - Двигун та випускна система Форсунки паливні
Про виробника BOSCH
Невелика «Майстерня по роботі з точними механізмами і електричними приладами», заснована Робертом Бошем в 1886 році в Штутгарті, перетворилася сьогодні в цілу мережу підприємств єдиної Бош-групи, що працюють по всьому світу.
Bosch - одна з найвідоміших компаній світу. Крім продажу автозапчастин, фірма займається консультаційними послугами, обслуговуванням автомобілів, створенням програмного забезпечення. Bosch займає близько 30% вторинного ринку автозапчастин в Європі.
Серед продуктів Bosch можна знайти все необхідне для ремонту практично будь-якої іномарки: деталі ходової, гальмівної системи, рульового управління, електроніку, елементи паливної системи, витратні матеріали, оптику, мультимедійну техніку, деталі охолоджувальної системи і ДВС. Стартери, датчики, акумулятори, генератори, бензонасоси і лампи займають перші місця в тестах незалежних спільнот автолюбителів країн Європи, Америки і Азії.
Одним з ключових положень корпоративної політики Бош є підтримка інноваційних досліджень, міцною базою для яких служать досвід і компетентність персоналу.
Результатом роботи інженерів, наукових і технічних співробітників компанії по всьому світу є щорічна розробка більш 3000 патентів і винаходів (більше 8 патентів на день).
Більше 60% обороту компанії припадає на поставки автомобільних запчастин на конвеєр і їх продаж у роздрібній мережі.
Постійний пошук інноваційно-технічних рішень, розширення асортименту продукції, що дозволяє задовольнити будь-які вимоги споживача, найвища надійність і якість товару, а також широкий спектр сервісних послуг зводяться сьогодні в один принцип, сформульований понад сто років тому засновником Робертом Бошем і став основоположним у діяльності компанії - «Краще втратити гроші, ніж довіру».