ШРУС внутрішній з пильником правий
1 296 ₴
сьогодні
|
- Виробник
-
GSP
(Китай)
- Каталоговий номер
- 661048
- Сторона встановлення
- Задній міст праворуч
передній міст праворуч
з боку коробки передач - Зовнішнє зачеплення із боку диференц.
- 40
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу
- 34
- Діаметр прокладки [мм]
- 46.9
- Довжина, мм
- 127.5
- Зубчасте з'єднання з боку коробки
- 40
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: Q3
- - Skoda: Kodiaq
- - Volkswagen: Tiguan
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач ШРУС
Про виробника GSP
![Логотип GSP](https://sancar.com.ua/assets/sancar/attachments/logo_brand2/153_70.jpg)
Компанія GSP виготовляє якісні деталі для європейських, азіатських і американських авто. Вже більше 30 років компанія GSP займається виготовленням шрусів і привідних півосей. Штат співробітників компанії налічує 2200 чоловік, при цьому компанія виробляє 10 млн шрусів і 5 млн привідних півосей в рік. Весь асортимент продукції компанії налічує 2500 шрусів і 1500 привідних півосей. Крім того, компанія GSP виготовляє широкий спектр підшипників маточини (3,2 млн в рік), гумометалевих виробів (6 млн в рік) і 25 млн деталей рульового управління та підвіски.
Продукцію компанії GSP можна знайти в більше ніж 120 країнах світу, продукція компанії охоплює 95% автопарку.
Відмінна якість продукції засноване на довгострокових розробках і процесах, сертифікованих за стандартами якості, як наприклад TS 16949 та ін. Високі стандарти якості та управління на міжнародному рівні застосовуються у всіх процесах в сфері виробництва і адміністрування.
GSP виробляє всю продукцію виключно на своїх власних заводах в Китаї і поширює її через свої дочірні компанії в Азії, Америці і Європі. Високо мотивовані і кваліфіковані кадри забезпечують постійний розвиток і стійке якість продукції.
Філософія компанії полягає в наданні запасних частин високої якості за конкурентними цінами для незалежного вторинного ринку.
Аналоги "661048 GSP":
- Артикул:
- 100 498 0274
- MEYLE
-
Німеччина
Діаметр прокладки [мм]: 82.5
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина, мм: 127.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 34
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 40
- Артикул:
- G7W038PC
- PASCAL
-
Італія
- Артикул:
- VKJA 8726
- SKF
-
Швеція
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 40
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 34
Діаметр прокладки [мм]: 56
Зовнішній діаметр [мм]: 85
Тип з'єднання/зчленування: Шарнир "Трипод"
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
- Артикул:
- 12556
- FEBI BILSTEIN
-
Німеччина
Вага [кг]: 0.460
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- 36480
- SPIDAN
-
Німеччина
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 34
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 40
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Довжина, мм: 127.8
Діаметр ролика трипоїду [мм]: 43.21
Матеріал пильника: термопласт
Нова деталь:
Діаметр шарніра [мм]: 85.8
Невозврат
- Артикул:
- 306659
- GKN (Lobro)
-
Великобританія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 34
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 40
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Довжина, мм: 127.8
Діаметр ролика трипоїду [мм]: 43.21
Матеріал пильника: термопласт
Нова деталь:
Діаметр шарніра [мм]: 85.8