Диск гальмівний
3 198 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF2067C
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 9
- Мінімальна товщина [мм]
- 8
- Діаметр [мм]
- 278
- Кількість отворів для кріпллення
- 3
- Кількість отворів
- 5
- Висота, мм
- 43
- Діаметр центрування [мм]
- 62
- Вага [кг]
- 8.43
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Тип гальмівного диска
- повний
- Поверхня
- з покриттям
- Сторона встановлення
- Задній міст
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина упаковки
- 28
- Ширина упаковки [см]
- 28
- Висота упаковки [см]
- 10
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Suzuki: SX4, Swift
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF2067C FERODO":
- Артикул:
- PRD5454
- PROTECHNIC
- Польща
Діаметр [мм]: 278
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 43.3
Діаметр центрування [мм]: 62
фаска 2 [мм]: 114.3
Товщина гальмівного диску (мм): 9
Розмір різьби: 14.2
Тип гальмівного диска: повний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 278
- Артикул:
- ADK84335
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 9
Число отворів у диску колеса: 5
Кількість отворів для кріпллення: 3
Товщина [мм]: 43
Зовнішній діаметр [мм]: 278
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: повний
Мінімальна товщина [мм]: 8
Діаметр маточини [мм]: 62
Вага [кг]: 4.180
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 62
Поверхня: з покриттям
Невозврат
- Артикул:
- 43898
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 9
Число отворів у диску колеса: 5
Мінімальна товщина [мм]: 8
Зовнішній діаметр [мм]: 278
Товщина [мм]: 43.3
Діаметр центрування [мм]: 62
Вага [кг]: 4.04
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: повний
Сторона встановлення: Задній міст
Поверхня: з покриттям
Невозврат
- Артикул:
- 562967JC
- Jurid
- Німеччина
Мінімальна товщина [мм]: 8
Діаметр [мм]: 278
∅ отвору 2 [мм]:
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 43
фаска 2 [мм]: 114.3, 114.3
Діаметр центрування [мм]: 62
Вага [кг]: 8.43
Тип гальмівного диска: повний
Додатковий артикул / Додаткова інформація: без аксесуарів
Сторона встановлення: Задній міст
Кількісна одиниця: комплект
Поверхня: з покриттям
Версія: JC
Кількість отворів для кріпллення: 3