Диск гальмівний
2 537 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF1597C-1
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 18
- Мінімальна товщина [мм]
- 16
- Діаметр [мм]
- 329
- Кількість отворів
- 5
- Висота, мм
- 102.7
- Діаметр центрування [мм]
- 110
- Вага [кг]
- 16.65
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Поверхня
- з покриттям
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Сторона встановлення
- Задній міст
- Кількісна одиниця
- штука
- Довжина упаковки
- 35
- Ширина упаковки [см]
- 35
- Висота упаковки [см]
- 11
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Lexus: LX
- - Toyota: Land Cruiser 100
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF1597C-1 FERODO":
- Артикул:
- 0986479R15
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 329.5
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Висота, мм: 102.4
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 110
Кількість отворів: 5
Вага [кг]: 7.72
фаска 2 [мм]: 150
Зовнішній діаметр [мм]: 329.5
Діаметр центрування [мм]: 110
Поверхня: промаслений
Діаметр отвору до [мм]: 16.6
- Артикул:
- C42033ABE
- ABE
- Польща
Діаметр [мм]: 329.2
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 150
Висота, мм: 102.6
Діаметр центрування [мм]: 110
Внутрішній діаметр: 230
∅ отвору [мм]: 16.7
Зовнішній діаметр [мм]: 329.2
- Артикул:
- DF4483
- TRW
- Німеччина
Діаметр центрування [мм]: 110
Мінімальна товщина [мм]: 16
Висота, мм: 102.5
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Діаметр [мм]: 329
фаска 2 [мм]: 149.9
Розмір різьби: 16.5
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 329
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- ADT343119
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 18.2
Число отворів у диску колеса: 8
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 104.8
Зовнішній діаметр [мм]: 328
фаска 2 [мм]: 150
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 16
Вага [кг]: 8.550
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 110
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 09.9086.11
- BREMBO
- Італія
Для артикула №: 09.9086.11
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 329
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Висота, мм: 102.7
Діаметр центрування [мм]: 110
Кількість отворів: 5
Момент затяжки [Нм]: 112
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- B130614
- DENCKERMANN
- Польща
Діаметр [мм]: 329.2
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 150
Висота, мм: 102.6
Діаметр центрування [мм]: 110
Внутрішній діаметр: 230
∅ отвору [мм]: 16.7
- Артикул:
- CD7597V
- BREMSI
Діаметр [мм]: 329
Висота, мм: 102.7
Вага [кг]: 8.33
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 110
Момент затяжки [Нм]: 13
- Артикул:
- 24.0118-0143.1
- ATE
- Німеччина
Діаметр [мм]: 329.2
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Тип гальмівного диска: вентильований
Поверхня: з покриттям
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 150
Висота, мм: 102.6
Діаметр центрування [мм]: 110
Внутрішній діаметр: 230
∅ отвору [мм]: 16.7
Код MAPP у наявності:
Зовнішній діаметр [мм]: 329.2
- Артикул:
- 170768
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Кількість отворів для кріпллення: 8
Товщина [мм]: 102.5
Зовнішній діаметр [мм]: 329.5
фаска 2 [мм]: 150
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Сторона встановлення: Задній міст
Мінімальна товщина [мм]: 16
Вага [кг]: 8.55
Діаметр центрування [мм]: 110
Невозврат
- Артикул:
- BR-9398-C
- KAVO
- Нідерланди
Кількість отворів: 5
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Висота, мм: 103
Діаметр [мм]: 330
Діаметр маточини 1 [мм]: 111
Діаметр маточини 2 [мм]: 239
фаска 2 [мм]: 143
Тип гальмівного диска: вентильований
Варіант оснащення: Coated
Поверхня: з покриттям
Товщина [мм]: 18
Тип гальма: Дисковий гальмівний механізм
Зовнішній діаметр [мм]: 330
Невозврат
- Артикул:
- 17174
- A.B.S.
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 330
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Висота, мм: 102.5
Число отворів у диску колеса: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 110
фаска 2 [мм]: 150
Вага [кг]: 8.24
Зовнішній діаметр [мм]: 330
Діаметр центрування [мм]: 110
Поверхня: з покриттям