Диск гальмівний
4 149 грн.
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
FERODO
(Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF2126C
- Сторона встановлення
- Передні
- Діаметр [мм]
- 294
- Висота, мм
- 44
- Вага [кг]
- 13.7
- ∅ отвору [мм]
- 64.1
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 22
- Мінімальна товщина [мм]
- 20.4
- Кількість отворів
- 4
- Поверхня
- з покриттям
- Кількісна одиниця
- комплект
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Фаска 2 [мм]
- Діаметр центрування [мм]
- 64.1
- Довжина упаковки
- 30
- Ширина упаковки [см]
- 30
- Висота упаковки [см]
- 9
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Mini: Cooper
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
![Логотип FERODO](https://sancar.com.ua/assets/sancar/attachments/logo_brand2/24_70.jpg)
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF2126C FERODO":
- Артикул:
- 0986479A69
- BOSCH
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 293.9
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.4
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 64.1
Кількість отворів: 4
Поверхня: лакований
Обробка: Високовуглецевий
Висота, мм: 44
фаска 2 [мм]: 100
Зовнішній діаметр [мм]: 294
Діаметр центрування [мм]: 64.1
Діаметр отвору до [мм]: 16.2
- Артикул:
- DF6422
- TRW
-
Німеччина
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 4
Діаметр [мм]: 294
Діаметр центрування [мм]: 64.1
Висота, мм: 44
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.4
фаска 2 [мм]: 100
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 294
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Невозврат
- Артикул:
- 43954
- FEBI BILSTEIN
-
Німеччина
Кількість отворів для кріпллення: 1
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Число отворів у диску колеса: 4
Мінімальна товщина [мм]: 20.4
Зовнішній діаметр [мм]: 293.9
Товщина [мм]: 44
Діаметр центрування [мм]: 64.1
Вага [кг]: 6.38
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з отворами/з внутр. вентиляцією
Поверхня: з покриттям