Диск гальмівний
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
3 606 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF1124C
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 24
- Мінімальна товщина [мм]
- 21.8
- Діаметр [мм]
- 280
- Кількість отворів
- 4
- Висота, мм
- 44
- Діаметр центрування [мм]
- 61
- Вага [кг]
- 7.1
- Момент затяжки [Нм]
- 90
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами
- Поверхня
- з покриттям
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Кількісна одиниця
- штука
- Довжина упаковки
- 28.5
- Ширина упаковки [см]
- 28.5
- Висота упаковки [см]
- 9.3
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Renault: Clio 2, Clio 3, Dokker, Grand Scenic 2, Kangoo 1, Laguna 1, Megane 1, Megane 2, Scenic 1, Scenic 2
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF1124C FERODO":
- Артикул:
- 19923
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Число отворів у диску колеса: 4
Ширина, мм: 44
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Вага [кг]: 4.1
Необхідна кількість: 2
Товщина [мм]: 44
Кількість отворів для кріпллення: 4
фаска 2 [мм]: 100
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Діаметр центрування [мм]: 61
- Артикул:
- C3R011ABE
- ABE
- Польща
Товщина [мм]: 24
Діаметр [мм]: 280
Висота, мм: 44
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Обробка: Високовуглецевий
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 61
Датчик зносу: вкл. датчик зносу
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Зовнішній діаметр [мм]: 280
- Артикул:
- BG3430
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 280
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 61
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 44
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
- Артикул:
- 23-0517C
- METELLI
- Італія
Кількість отворів: 4
Висота, мм: 44
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Поверхня: лакований
фаска 2 [мм]: 61
Тип гальмівного диска: вентильований
Зовнішній діаметр [мм]: 280
- Артикул:
- DF4110
- TRW
- Німеччина
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр [мм]: 280
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Кількість отворів: 4
Висота, мм: 44
Діаметр центрування [мм]: 61
Розмір різьби: 13.5
фаска 2 [мм]: 100
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Перевірочне значення: E190R-02 C0185/0609
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- R1583V
- LPR
- Італія
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Для артикула №: R1583V
Діаметр центрування [мм]: 61
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Висота, мм: 44
Діаметр [мм]: 280
Кількість отворів: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Число отворів у диску колеса: 4
- Артикул:
- 16924
- A.B.S.
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 280
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Висота, мм: 44
Число отворів у диску колеса: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 61
фаска 2 [мм]: 100
Вага [кг]: 7.2
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Діаметр центрування [мм]: 61
- Артикул:
- R1583V
- SAMKO
- Італія
Діаметр центрування [мм]: 61
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Висота, мм: 44
Число отворів у диску колеса: 4
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Товщина гальмівного диску (мм): 24
- Артикул:
- B130138
- DENCKERMANN
- Польща
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Діаметр [мм]: 280
фаска 2 [мм]: 100
Кількість отворів: 4
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Висота, мм: 44
- Артикул:
- 470.2412.20
- ZIMMERMANN
- Німеччина
Тип гальмівного диска: із зовнішньою вентиляцією
Поверхня: з покриттям
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Товщина [мм]: 24
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Висота, мм: 44
Розташування/кількість отворів: 6/4
Вага [кг]: 7.2
фаска 1 [мм]: 100
⌀ отвору маточини [мм]: 61
- Артикул:
- 6583.10
- REMSA
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 280
Висота, мм: 44
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 24
Мінімальна товщина [мм]: 21.8
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 61
Вага [кг]: 7.15