Привідний вал
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
2 596 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
GSP
(Китай)
- Каталоговий номер
- 216013
- Сторона встановлення
- справа
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 27
- Діаметр прокладки [мм]
- 60
- Довжина, мм
- 975.5
- Приводні вали/вали відбору потужності
- з контурним валом
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу
- 27
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Jeep: Cherokee, Grand Cherokee, Wrangler
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач Напіввісь
Про виробника GSP

Компанія GSP виготовляє якісні деталі для європейських, азіатських і американських авто. Вже більше 30 років компанія GSP займається виготовленням шрусів і привідних півосей. Штат співробітників компанії налічує 2200 чоловік, при цьому компанія виробляє 10 млн шрусів і 5 млн привідних півосей в рік. Весь асортимент продукції компанії налічує 2500 шрусів і 1500 привідних півосей. Крім того, компанія GSP виготовляє широкий спектр підшипників маточини (3,2 млн в рік), гумометалевих виробів (6 млн в рік) і 25 млн деталей рульового управління та підвіски.
Продукцію компанії GSP можна знайти в більше ніж 120 країнах світу, продукція компанії охоплює 95% автопарку.
Відмінна якість продукції засноване на довгострокових розробках і процесах, сертифікованих за стандартами якості, як наприклад TS 16949 та ін. Високі стандарти якості та управління на міжнародному рівні застосовуються у всіх процесах в сфері виробництва і адміністрування.
GSP виробляє всю продукцію виключно на своїх власних заводах в Китаї і поширює її через свої дочірні компанії в Азії, Америці і Європі. Високо мотивовані і кваліфіковані кадри забезпечують постійний розвиток і стійке якість продукції.
Філософія компанії полягає в наданні запасних частин високої якості за конкурентними цінами для незалежного вторинного ринку.
Аналоги "216013 GSP":
- Артикул:
- 302009100044
- MAGNETI MARELLI
-
Італія
- Артикул:
- 100 498 0155
- MEYLE
-
Німеччина
Діаметр прокладки [мм]: 50
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина, мм: 268.5
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 26
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
- Артикул:
- 661020
- GSP
-
Китай
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 26
Діаметр прокладки [мм]: 50
Довжина, мм: 268.5
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
- Артикул:
- 771 0511 30
- FAG
-
Німеччина
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Діаметр прокладки [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 24564
- SPIDAN
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 102
Довжина, мм: 300
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з підшипником, з гумовою манжетою
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Розмір різьби: M20x1.5
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Невозврат
- Артикул:
- 304837
- GKN (Lobro)
-
Великобританія
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 102
Довжина, мм: 300
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з підшипником, з гумовою манжетою
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Розмір різьби: M20x1.5
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)