РШ шарнір (комплект)
1 341 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FAG (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 771 0777 30
- Тип з'єднання/зчленування
- Шарнір рівних кутових швидкостей
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 22
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса
- 22
- Діаметр прокладки [мм]
- 47
- Зовнішній діаметр [мм]
- 83
- Матеріал
- NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
- SVHC
- Не містить речовин SVHC!
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Skoda: Felicia
- - Volkswagen: Caddy
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач ШРУС
Про виробника FAG
Schaeffler, один зі світових лідерів з виробництва автокомпонентів, під брендом FAG розробляє як високоточні і надійні маточинні підшипники, так і модульні маточинні вузли для конвеєрних постачань і для незалежного ринку автозапчастин. Асортимент підрозділу Schaeffler Automotive Aftermarket налічує 1180 комплектів маточинних підшипників для більше, ніж шістдесяти марок легкових автомобілів, а також для легкого комерційного транспорту і вантажних автомобілів.
Бренд FAG нерозривно пов'язаний з промисловістю підшипників кочення. У Швайнфурті, Німеччина, у 1883 році Фрідріх Фішер сконструював кульовий млин, який дав можливість вперше використовувати машини для виготовлення високоточних сталевих кульок у великих обсягах. Ця ідея розглядається як історичний початок промисловості підшипників кочення. FAG є зареєстрованою торговою маркою з 1905 року, і після її захоплення Schaeffler у 2001 році є ключовим елементом групи Schaeffler разом з INA та LuK.
Зареєстрована торгова марка FAG, яка розшифровується як Fischers Aktien-Gesellschaft, сьогодні захищена у понад 100 країнах.
1994 рік - FAG постачає нові підшипники для турбонасосів високого тиску для ракетного руху Space Shuttle.
2000 рік - Колесо тисячоліття, яке також називають «Лондонське око», найбільше в світі і найважче чортове колесо в світі. Колесо висотою 135 м, має окружність 424 м і загальною вагою 2100 метричних тонн. Два сферичні роликові підшипники шириною кілька метрів і вагою декількох тонн від FAG забезпечують плавне повороти колеса.
Schaeffler Group по всьому світу розробляє і робить під марками INA і FAG високоякісні підшипники кочення і ковзання, лінійні направляючі і елементи двигунів для машинобудування, авіаційної і космічної промисловості та автоіндустрії.
Філософія FAG полягає в забезпеченні комплексного ремонтного рішення, від простих підшипників, що містять в одній упаковці усе необхідне для заміни, до модульних вузлів.
Асортимент включає ремонтні комплекти FAG Wheel Set, FAG WheelPro, а також усі інноваційні рішення в області маточинних підшипників для мікроавтобусів, комерційного транспорту (RIU) і осей причепів.
Асортимент FAG :
- Підшипники кочення для промисловості і автомобільної техніки
- Підшипники високої точності, наприклад, для авіаційної і космічної промисловості, металообробних верстатів і текстильної промисловості
- FAG WheelSet - комплекти маточинних підшипників для легкового і легкого комерційного транспорту;
- FAG Truck Hub Units і FAG RIU - комплекти маточинних модулів для вантажного транспорту;
- FAG SmartSET - унікальне ремонтне рішення для маточинного вузла вантажного транспорту.
Електроний каталог запчастин: http://webcat.schaeffler-after...
Посилання на сайт постачальника:http://www.schaeffler-aftermar...
Сайт: www.fag.com
Аналоги "771 0777 30 FAG":
- Артикул:
- 1143302510
- JP GROUP
- Данія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Вид коробки передач: механічна коробка передач
- Артикул:
- 100 420 0001
- MEYLE
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина, мм: 135.5
Зовнішній діаметр [мм]: 83
- Артикул:
- CV8100A
- BGA
- Великобританія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
Висота 1 [мм]: 137
Діаметр 1 [мм]: 83
Сторона встановлення: з боку колеса
- Артикул:
- 854001
- GSP
- Китай
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
Довжина, мм: 135.5
Специфікація: Groove Type
Розмір різьби: M20x1.5
Сторона встановлення: передній міст
Вид коробки передач: 5-ступенчатая коробка передач. автоматический привод
- Артикул:
- 771 0732 30
- FAG
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 15-1158
- METELLI
- Італія
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Матеріал: гума
Розмір різьби: M20 x 1.5
- Артикул:
- 77-SO-1001
- TALOSA
- Іспанія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
Довжина, мм: 135
Вага [кг]: 1.650002
Матеріал: Стільне лиття
Сторона встановлення: з боку колеса, передній міст зліва, передній міст праворуч
- Артикул:
- C120016
- DENCKERMANN
- Польща
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
Специфікація: Groove Type
Довжина, мм: 135
- Артикул:
- 607-158
- CIFAM
- Італія
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Матеріал: гума
Розмір різьби: M20 x 1.5
- Артикул:
- KSK500
- LPR
- Італія
Для артикула №: KSK500
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Діаметр прокладки [мм]: 47
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
- Артикул:
- VKJA 3008
- SKF
- Швеція
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)