Диск гальмівний
3 213 грн.
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF1268C
- Сторона встановлення
- Передні
- Діаметр [мм]
- 241
- Висота, мм
- 48.9
- Вага [кг]
- 4.11
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 18
- Мінімальна товщина [мм]
- 16
- Кількість отворів
- 4
- Діаметр центрування [мм]
- 62.2
- Поверхня
- з покриттям
- Кількісна одиниця
- штука
- Момент затяжки [Нм]
- 100
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Довжина упаковки
- 24
- Ширина упаковки [см]
- 24
- Висота упаковки [см]
- 11.6
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Hyundai: I10
- - KIA: Picanto
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF1268C FERODO":
- Артикул:
- 17643
- A.B.S.
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 241
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Висота, мм: 48.8
Число отворів у диску колеса: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 62
фаска 2 [мм]: 100
Вага [кг]: 3.75
Зовнішній діаметр [мм]: 241
Діаметр центрування [мм]: 62
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 0 986 479 286
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 241
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Висота, мм: 48.9
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 62.3
Кількість отворів: 4
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів
фаска 2 [мм]: 100
Поверхня: промаслений
Зовнішній діаметр [мм]: 241
Діаметр центрування [мм]: 62.3
Діаметр отвору до [мм]: 12.7
- Артикул:
- ADG04397
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Число отворів у диску колеса: 4
Кількість отворів для кріпллення: 2
Товщина [мм]: 49
Зовнішній діаметр [мм]: 241
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 16
Діаметр маточини [мм]: 62.2
Вага [кг]: 4
Необхідна кількість: 2
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 62.2
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- B130522
- DENCKERMANN
- Польща
Діаметр [мм]: 241
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Кількість отворів: 4
фаска 2 [мм]: 100
Висота, мм: 49
Діаметр центрування [мм]: 62.2
Внутрішній діаметр: 126
∅ отвору [мм]: 12.6
- Артикул:
- J3300321
- JAKOPARTS
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Діаметр [мм]: 241
фаска 2 [мм]: 100
Кількість отворів: 4
Кількість отворів 1: 2
Внутрішній діаметр: 126
Мінімальна товщина [мм]: 16
Висота, мм: 48.9
Діаметр маточини [мм]: 62
Поверхня: з покриттям
Виконує норми ЄЕК: E1 90R-02C0064/0066
Зовнішній діаметр [мм]: 241
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 31552
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Число отворів у диску колеса: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 241
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 16
Вага [кг]: 4
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 49
Поверхня: з покриттям
Діаметр центрування [мм]: 62
- Артикул:
- C30322ABE
- ABE
- Польща
Товщина [мм]: 18
Діаметр [мм]: 241
Висота, мм: 48.9
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Мінімальна товщина [мм]: 16
Обробка: Високовуглецевий
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 62.2
Зовнішній діаметр [мм]: 241
Невозврат
- Артикул:
- 91931552
- SWAG
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Число отворів у диску колеса: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 241
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 16
Вага [кг]: 4
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 49
Поверхня: з покриттям
Діаметр центрування [мм]: 62
Невозврат
- Артикул:
- ADG043143
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Число отворів у диску колеса: 4
Кількість отворів для кріпллення: 2
Товщина [мм]: 48.7
Зовнішній діаметр [мм]: 241
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 16
Діаметр маточини [мм]: 62.2
Вага [кг]: 4
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 62.2
Поверхня: з покриттям
Невозврат
- Артикул:
- DF4458
- TRW
- Німеччина
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр [мм]: 241
Товщина гальмівного диску (мм): 18
Діаметр центрування [мм]: 62
Висота, мм: 49
Кількість отворів: 4
фаска 2 [мм]: 100
Мінімальна товщина [мм]: 16
Розмір різьби: 12.6
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 241
Обробка: Високовуглецевий
Перевірочне значення: E190R-02 C0176/0617
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!