Диск гальмівний
2 952 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF1405C1
- Сторона встановлення
- Передні
- Діаметр [мм]
- 324
- Висота, мм
- 47
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 28
- Мінімальна товщина [мм]
- 25
- Кількість отворів
- 5
- Діаметр центрування [мм]
- 61
- Поверхня
- з покриттям
- Кількісна одиниця
- штука
- Момент затяжки [Нм]
- 130
- Вага [кг]
- 11.355
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами
- Довжина упаковки
- 32
- Ширина упаковки [см]
- 32
- Висота упаковки [см]
- 5.7
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Renault: Espace, Vel Satis
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF1405C1 FERODO":
- Артикул:
- 0 986 479 565
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 324
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 25.4
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 61
Кількість отворів: 5
Обробка: Високовуглецевий
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
фаска 2 [мм]: 108
Поверхня: промаслений
Зовнішній діаметр [мм]: 324
Висота, мм: 47
Діаметр центрування [мм]: 61
Діаметр отвору до [мм]: 15.5
- Артикул:
- 24311
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Число отворів у диску колеса: 5
Зовнішній діаметр [мм]: 324
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Вага [кг]: 5.6
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 47
фаска 2 [мм]: 108
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 25.4
Діаметр центрування [мм]: 61
- Артикул:
- C3R050ABE
- ABE
- Польща
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Зовнішній діаметр [мм]: 324
Невозврат
- Артикул:
- ADR164316
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 47
Зовнішній діаметр [мм]: 324
фаска 2 [мм]: 108
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 25.4
Вага [кг]: 5.6
Діаметр центрування [мм]: 61
Невозврат
- Артикул:
- 60924311
- SWAG
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Число отворів у диску колеса: 5
Зовнішній діаметр [мм]: 324
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Вага [кг]: 5.6
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 47
фаска 2 [мм]: 108
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 25.4
Діаметр центрування [мм]: 61
Невозврат
- Артикул:
- BG9687
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 324
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 22
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 61
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 47
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
Невозврат
- Артикул:
- 24.0128-0133.1
- ATE
- Німеччина
Діаметр [мм]: 324
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 25.4
Тип гальмівного диска: вентильований
Обробка: Високовуглецевий
Поверхня: з покриттям
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 47
Діаметр центрування [мм]: 61
Внутрішній діаметр: 150
фаска 2 [мм]: 108
∅ отвору [мм]: 15.5
Код MAPP у наявності:
Зовнішній діаметр [мм]: 324
Перевірочне значення: E1 90R-02C0118/0591
Невозврат
- Артикул:
- PB20058
- STARLINE
- Чехия
Для артикула №: PB 20058
Діаметр [мм]: 324
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 25.4
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 47
Діаметр центрування [мм]: 61
Внутрішній діаметр: 150
фаска 2 [мм]: 108
∅ отвору [мм]: 15.5
Невозврат
- Артикул:
- 17449
- A.B.S.
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 324
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Висота, мм: 47
Число отворів у диску колеса: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 61
фаска 2 [мм]: 108
Розмір різьби: M14 / gaten 15.5.
Вага [кг]: 11.31
Зовнішній діаметр [мм]: 324
Діаметр центрування [мм]: 61
Поверхня: з покриттям
Невозврат
- Артикул:
- R1008V
- SAMKO
- Італія
Число отворів у диску колеса: 5
Для артикула №: R1008V
Діаметр центрування [мм]: 61
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Висота, мм: 47
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 25.4
Невозврат
- Артикул:
- B130376
- DENCKERMANN
- Польща
Невозврат
- Артикул:
- 6123410
- ROADHOUSE
- Іспанія
Діаметр [мм]: 324
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 25.8
Висота, мм: 47
Діаметр центрування [мм]: 61
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Вага [кг]: 11.08
Розмір різьби: 15.5