Гальмівний диск
3 565 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF2093C1
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 32
- Діаметр [мм]
- 338
- Мінімальна товщина [мм]
- 29
- Висота, мм
- 68.4
- Кількість отворів
- 6
- Вага [кг]
- 21.3
- Діаметр центрування [мм]
- 108
- ∅ отвору [мм]
- 108
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Поверхня
- з покриттям
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Кількісна одиниця
- штука
- Довжина упаковки
- 35
- Ширина упаковки [см]
- 35
- Висота упаковки [см]
- 7.5
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Lexus: GX
- - Toyota: Land Cruiser Prado 150
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF2093C1 FERODO":
- Артикул:
- 09.B634.11
- BREMBO
- Італія
Діаметр [мм]: 338
Діаметр центрування [мм]: 108
Висота, мм: 68.3
Для артикула №: 09.B634.11
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Мінімальна товщина [мм]: 29
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 0 986 479 A65
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 337.9
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Мінімальна товщина [мм]: 29
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 108
Кількість отворів: 6
фаска 2 [мм]: 139.7
Висота, мм: 68.4
Зовнішній діаметр [мм]: 338
Діаметр центрування [мм]: 108
Поверхня: промаслений
Діаметр отвору до [мм]: 14.5
- Артикул:
- 23-1298C
- METELLI
- Італія
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Діаметр [мм]: 337.9
фаска 2 [мм]: 108
Кількість отворів: 6
Висота, мм: 68.4
Мінімальна товщина [мм]: 29
Поверхня: лакований
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 337.9
- Артикул:
- 24013201871
- ATE
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Мінімальна товщина [мм]: 29
Тип гальмівного диска: вентильований
Поверхня: з покриттям
Кількість отворів: 6
Внутрішній діаметр: 172
фаска 2 [мм]: 139.7
Висота, мм: 68.3
Діаметр центрування [мм]: 108
∅ отвору [мм]: 14.5
Код MAPP у наявності:
Перевірочне значення: E1 90R-02C0115/1066
- Артикул:
- BG9200C
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 338
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Мінімальна товщина [мм]: 29
Діаметр центрування [мм]: 140
Глибина [мм]: 68
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Кількість отворів: 6
- Артикул:
- C32190ABE
- ABE
- Польща
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Зовнішній діаметр [мм]: 338
- Артикул:
- DF7880S
- TRW
- Німеччина
Кількість отворів: 6
Зовнішній діаметр [мм]: 338
Діаметр центрування [мм]: 108
Висота, мм: 68.4
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Мінімальна товщина [мм]: 29
фаска 2 [мм]: 139.7
Розмір різьби 1: 14.5
Розмір різьби 2: M8
Колір: чорний
Поверхня: лакований
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- BR-9488-C
- KAVO
- Нідерланди
Кількість отворів: 6
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Висота, мм: 68.3
Діаметр [мм]: 338
Діаметр маточини 1 [мм]: 108
Діаметр маточини 2 [мм]: 183
фаска 2 [мм]: 139.7
Тип гальмівного диска: вентильований
Варіант оснащення: Coated
Поверхня: з покриттям
Товщина [мм]: 32
Перевірочне значення: R90
Тип гальма: Дисковий гальмівний механізм
Зовнішній діаметр [мм]: 338
- Артикул:
- 4351260191
- TOYOTA
- Японія
- Артикул:
- ADT343282
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Число отворів у диску колеса: 6
Кількість отворів для кріпллення: 2
Товщина [мм]: 68.3
Зовнішній діаметр [мм]: 338
фаска 2 [мм]: 139.7
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 29
Діаметр маточини [мм]: 108
Вага [кг]: 10
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 108
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 18131
- A.B.S.
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 338
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Мінімальна товщина [мм]: 30
Висота, мм: 68.6
Число отворів у диску колеса: 6
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 108
Вага [кг]: 10.37
Зовнішній діаметр [мм]: 338
Діаметр центрування [мм]: 108
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 60022029
- ASHIKA
- Італія
фаска 2 [мм]: 108
Висота, мм: 68.5
Діаметр [мм]: 338
Товщина гальмівного диску (мм): 32
Мінімальна товщина [мм]: 29
Число отворів: 6
Тип гальмівного диска: вентильований