Гальмівний диск
3 760 ₴
сьогодні
|
- Виробник
-
FERODO
(Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF2477C
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 10
- Мінімальна товщина [мм]
- 8
- Діаметр [мм]
- 278
- Кількість отворів
- 5
- Висота, мм
- 39.5
- ∅ отвору 2 [мм]
- 13.3
- Діаметр центрування [мм]
- 68
- Вага [кг]
- 8.43
- Кількість отворів для кріпллення
- 1
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Тип гальмівного диска
- повний
- Поверхня
- з покриттям
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- без аксесуарів
- Сторона встановлення
- Задній міст
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина упаковки
- 29
- Ширина упаковки [см]
- 29
- Висота упаковки [см]
- 10
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Mazda: 6
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
![Логотип FERODO](https://sancar.com.ua/assets/sancar/attachments/logo_brand2/24_70.jpg)
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF2477C FERODO":
- Артикул:
- ADM543127
- BLUE PRINT
-
Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Число отворів у диску колеса: 5
Кількість отворів для кріпллення: 1
Товщина [мм]: 39.4
Зовнішній діаметр [мм]: 277.9
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: повний
Мінімальна товщина [мм]: 8
Вага [кг]: 4.27
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 68
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- DF8115
- TRW
-
Німеччина
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Діаметр [мм]: 278
фаска 2 [мм]: 114.3
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 68
Висота, мм: 39.5
Розмір різьби: 13.3
Мінімальна товщина [мм]: 8
Поверхня: лакований
Колір: чорний
Зовнішній діаметр [мм]: 278
Перевірочне значення: E1 90R-02 C0190/0641
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- 370.3052.20
- ZIMMERMANN
-
Німеччина
Тип гальмівного диска: повний
Поверхня: з покриттям
Зовнішній діаметр [мм]: 278
Товщина [мм]: 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Висота, мм: 39.5
Розташування/кількість отворів: 6/5
Вага [кг]: 4
фаска 1 [мм]: 114.3
⌀ отвору маточини [мм]: 68
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Число отворів у диску колеса: 5
фаска 2 [мм]: 114
Діаметр центрування [мм]: 68
- Артикул:
- 92254703
- TEXTAR
-
Німеччина
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр [мм]: 278
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Висота, мм: 39.5
Розташування/кількість отворів: 05/06
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр центрування [мм]: 68
Вага [кг]: 4
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Поверхня: з покриттям
Номер технічної інформації: 98200 2547 0 1 PRO
Довжина упаковки: 31.5
Ширина упаковки [см]: 30
Висота упаковки [см]: 10
Зовнішній діаметр [мм]: 278
- Артикул:
- 0986479C22
- BOSCH
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 278
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр маточини колеса [мм]: 68
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Висота, мм: 39.5
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Зовнішній діаметр [мм]: 278
Діаметр центрування [мм]: 68
Поверхня: промаслений
Діаметр отвору до [мм]: 13.3
- Артикул:
- 24011004211
- ATE
-
Німеччина
- Артикул:
- C43044ABE
- ABE
-
Польща
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
фаска 2 [мм]: 114.3
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 68
Висота, мм: 39.5
Сторона встановлення: Задній міст
Зовнішній діаметр [мм]: 278
- Артикул:
- BR-4796-C
- KAVO
-
Нідерланди
Діаметр [мм]: 278
Висота, мм: 39.5
Діаметр маточини 1 [мм]: 68
Діаметр маточини 2 [мм]: 154.1
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: повний
Поверхня: з покриттям
Товщина [мм]: 10
Тип гальма: Дисковий гальмівний механізм
Зовнішній діаметр [мм]: 278
- Артикул:
- 203280
- NK
-
Данія
Діаметр [мм]: 278
Висота, мм: 41.4
Вага [кг]: 4.039
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Діаметр центрування [мм]: 67.7
Число отворів у диску колеса: 5
- Артикул:
- 6151900
- REMSA
-
Іспанія
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр [мм]: 278
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Висота, мм: 39.5
Діаметр центрування [мм]: 68
Кількість отворів: 5
Вага [кг]: 4.04
Невозврат
- Артикул:
- 108480
- FEBI BILSTEIN
-
Німеччина
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 39.4
Зовнішній діаметр [мм]: 277.9
фаска 2 [мм]: 114.3
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: повний
Сторона встановлення: Задній міст
Мінімальна товщина [мм]: 8
Вага [кг]: 4.27
Діаметр центрування [мм]: 68