Диск гальмівний
3 441 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF1407
- Сторона встановлення
- Передні
- Діаметр [мм]
- 260
- Висота, мм
- 32.6
- Вага [кг]
- 10.23
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 23
- Мінімальна товщина [мм]
- 21.4
- Кількість отворів
- 5
- Діаметр центрування [мм]
- 61
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Фаска 2 [мм]
- 100
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина упаковки
- 27
- Ширина упаковки [см]
- 27
- Висота упаковки [см]
- 8
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Chrysler: Sebring, Stratus
- - Dodge: Stratus
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF1407 FERODO":
- Артикул:
- C3Y022ABE
- ABE
- Польща
Діаметр [мм]: 260
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 23
Мінімальна товщина [мм]: 21.4
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 61
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 32
Зовнішній діаметр [мм]: 260
Невозврат
- Артикул:
- BG4001
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 260
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 23
Мінімальна товщина [мм]: 21.4
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 61
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 32
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
Невозврат
- Артикул:
- ADA104351
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 23
Товщина [мм]: 32.2
Зовнішній діаметр [мм]: 260
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 21.4
Діаметр маточини [мм]: 61.2
Вага [кг]: 5.050
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Число отворів у диску колеса: 5
Діаметр центрування [мм]: 61.2
Кількість отворів для кріпллення: 5
Поверхня: з покриттям
Невозврат
- Артикул:
- 694710
- ROADHOUSE
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 260
Товщина гальмівного диску (мм): 23
Мінімальна товщина [мм]: 21.4
Висота, мм: 32.2
Діаметр центрування [мм]: 61.2
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Вага [кг]: 4.55