Диск гальмівний
4 528 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
FERODO
(Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF501
- Сторона встановлення
- Передні
- Діаметр [мм]
- 275
- Висота, мм
- 49.2
- Вага [кг]
- 14.3
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 28
- Мінімальна товщина [мм]
- 26
- Кількість отворів
- 5
- Діаметр центрування [мм]
- 62
- Момент затяжки [Нм]
- 105
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина упаковки
- 28.5
- Ширина упаковки [см]
- 28.5
- Висота упаковки [см]
- 9.3
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Lexus: ES
- - Toyota: Avensis Verso, Camry 20, Previa
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO

Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF501 FERODO":
- Артикул:
- 0986479R58
- BOSCH
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 274.8
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Висота, мм: 49
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 62
Кількість отворів: 5
Вага [кг]: 6.8
фаска 2 [мм]: 114.3
Зовнішній діаметр [мм]: 274.8
Діаметр центрування [мм]: 62
Поверхня: промаслений
Діаметр отвору до [мм]: 14.7
- Артикул:
- 30-15 521 0089
- MEYLE
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 296
Висота, мм: 49.2
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Діаметр центрування [мм]: 62
фаска 2 [мм]: 114.3
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 14.7
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- 0 986 478 632
- BOSCH
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 275
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 62
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Поверхня: промаслений
Зовнішній діаметр [мм]: 275
Висота, мм: 49.4
Діаметр центрування [мм]: 62.05
Діаметр отвору до [мм]: 14.7
- Артикул:
- ADT34378
- BLUE PRINT
-
Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Число отворів у диску колеса: 5
Кількість отворів для кріпллення: 2
Товщина [мм]: 49
Зовнішній діаметр [мм]: 275
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 26
Вага [кг]: 6.520
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 62.05
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 0 986 478 968
- BOSCH
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 296
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 62
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 49.2
фаска 2 [мм]: 114.3
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Зовнішній діаметр [мм]: 296
Діаметр центрування [мм]: 62
Поверхня: промаслений
Діаметр отвору до [мм]: 14.7
- Артикул:
- C32131ABE
- ABE
-
Польща
Діаметр [мм]: 296
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Висота, мм: 49.2
Діаметр центрування [мм]: 62
Внутрішній діаметр: 156
∅ отвору [мм]: 14.7
Зовнішній діаметр [мм]: 296
- Артикул:
- DF1431
- TRW
-
Німеччина
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр [мм]: 275
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Діаметр центрування [мм]: 62
Висота, мм: 49.2
Кількість отворів: 5
Розмір різьби: 14.8
фаска 2 [мм]: 114.3
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 275
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- C32075ABE
- ABE
-
Польща
Діаметр [мм]: 275
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Висота, мм: 49.2
Діаметр центрування [мм]: 62
Внутрішній діаметр: 158.5
∅ отвору [мм]: 14.8
Зовнішній діаметр [мм]: 275
- Артикул:
- C32128ABE
- ABE
-
Польща
Діаметр [мм]: 275
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Висота, мм: 49.2
Діаметр центрування [мм]: 62
Внутрішній діаметр: 158.5
∅ отвору [мм]: 14.8
Зовнішній діаметр [мм]: 275
- Артикул:
- 684210
- ROADHOUSE
-
Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 275
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Висота, мм: 49
Діаметр центрування [мм]: 62
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Вага [кг]: 6.67
- Артикул:
- BG2782
- Delphi
-
США
Діаметр [мм]: 275
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 62
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 50
Відповідає нормі контролю: R90 Approved