Гальмівний диск
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
1 952 грн.
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF175C
- Сторона встановлення
- Передні
- Діаметр [мм]
- 239
- Висота, мм
- 38.7
- Вага [кг]
- 3.84
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 20
- Мінімальна товщина [мм]
- 18
- Кількість отворів
- 4
- Діаметр центрування [мм]
- 65
- Момент затяжки [Нм]
- 110
- Поверхня
- з покриттям
- Кількісна одиниця
- штука
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами
- Довжина упаковки
- 24.5
- Ширина упаковки [см]
- 24.5
- Висота упаковки [см]
- 10
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: 80 B2
- - Seat: Cordoba, Toledo
- - Volkswagen: Golf 2, Golf 3, Jetta 2, Passat B1, Passat B2, Scirocco, Vento
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF175C FERODO":
- Артикул:
- 71731
- ASAM
- Румунія
Обмеження виробника: VAG
Висота, мм: 49
Довжина, мм: 137.8
Товщина [мм]: 15.3
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
- Артикул:
- 02121
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 12
Число отворів у диску колеса: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 239
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: повний
Вага [кг]: 3.39
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 35.1
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 10
Діаметр центрування [мм]: 65
Дотримуватись сервісної інформації:
- Артикул:
- C3W012ABE
- ABE
- Польща
Товщина [мм]: 20
Діаметр [мм]: 239
Висота, мм: 38.7
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 65
Датчик зносу: вкл. датчик зносу, з інтегрованим контактом датчика зношування
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Зовнішній діаметр [мм]: 239
- Артикул:
- BG2109
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 239
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 65
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 39
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
- Артикул:
- 115 521 1002
- MEYLE
- Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 239
Висота, мм: 39
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18
Діаметр центрування [мм]: 65
фаска 2 [мм]: 100
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 13.6
Кількість отворів: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- A1071V
- LPR
- Італія
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Гальмівна система: VW
Для артикула №: A1071V
Діаметр центрування [мм]: 65
Мінімальна товщина [мм]: 18
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Висота, мм: 38
Діаметр [мм]: 239
Кількість отворів: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 239
Число отворів у диску колеса: 4
- Артикул:
- 15704
- A.B.S.
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 239
Товщина гальмівного диску (мм): 19.9
Мінімальна товщина [мм]: 18
Висота, мм: 38.5
Число отворів у диску колеса: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 65
фаска 2 [мм]: 100
Вага [кг]: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 239
Діаметр центрування [мм]: 65
- Артикул:
- B130021
- DENCKERMANN
- Польща
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Діаметр [мм]: 238.8
фаска 2 [мм]: 100
Кількість отворів: 4
Мінімальна товщина [мм]: 18
Висота, мм: 38.6
- Артикул:
- 6084.10
- REMSA
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 239
Висота, мм: 38.7
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 65
Вага [кг]: 3.91
- Артикул:
- 66150920101
- vika
- Тайвань (Китай)
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Число отворів у диску колеса: 4
Мінімальна товщина [мм]: 19
Зовнішній діаметр [мм]: 239
Товщина [мм]: 39
фаска 2 [мм]: 100
Вага [кг]: 3.82
Тип гальмівного диска: вентильований
- Артикул:
- 08557
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Число отворів у диску колеса: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 239
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Вага [кг]: 3.4
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 38.6
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 18
Діаметр центрування [мм]: 65
Дотримуватись сервісної інформації: