Гальмівний диск
1 236 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
FERODO
(Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF524C
- Сторона встановлення
- Задні
- Діаметр [мм]
- 261
- Висота, мм
- 40.2
- Вага [кг]
- 3.8
- Тип гальмівного диска
- повний
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 10
- Мінімальна товщина [мм]
- 8
- Кількість отворів
- 5
- Діаметр центрування [мм]
- 72
- Поверхня
- з покриттям
- Кількісна одиниця
- штука
- Момент затяжки [Нм]
- 100
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Довжина упаковки
- 27
- Ширина упаковки [см]
- 27
- Висота упаковки [см]
- 10
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Fiat: Albea
- - Mazda: 626, Xedos 6
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
![Логотип FERODO](https://sancar.com.ua/assets/sancar/attachments/logo_brand2/24_70.jpg)
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF524C FERODO":
- Артикул:
- 0986478633
- BOSCH
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 261
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр маточини колеса [мм]: 72
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Поверхня: промаслений
Зовнішній діаметр [мм]: 261
Висота, мм: 40.1
Діаметр центрування [мм]: 72.08
Діаметр отвору до [мм]: 13
- Артикул:
- 230786
- METELLI
-
Італія
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Діаметр [мм]: 261
фаска 2 [мм]: 72
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 40
Мінімальна товщина [мм]: 8
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 261
- Артикул:
- BG2806
- Delphi
-
США
Діаметр [мм]: 261
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 9.8
Мінімальна товщина [мм]: 8
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 72
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 40
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
- Артикул:
- C43014ABE
- ABE
-
Польща
Товщина [мм]: 10
Діаметр [мм]: 261
Висота, мм: 40.2
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 72
Зовнішній діаметр [мм]: 261
- Артикул:
- DF2705
- TRW
-
Німеччина
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр [мм]: 261
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Діаметр центрування [мм]: 72
Висота, мм: 40
Кількість отворів: 5
Розмір різьби: 12.9
фаска 2 [мм]: 114
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 261
Перевірочне значення: E190R02 02C0190/0153
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- 16090
- A.B.S.
-
Нідерланди
Діаметр [мм]: 261
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Висота, мм: 40
Число отворів у диску колеса: 5
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр маточини 1 [мм]: 72
Вага [кг]: 3.65
Зовнішній діаметр [мм]: 261
Діаметр центрування [мм]: 72
- Артикул:
- D6206.00
- WOKING
-
Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 261
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Висота, мм: 40.2
Діаметр центрування [мм]: 72
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: повний
Вага [кг]: 3.63
- Артикул:
- 800786
- CIFAM
-
Італія
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Діаметр [мм]: 261
фаска 2 [мм]: 72
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 40
Мінімальна товщина [мм]: 8
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 261
- Артикул:
- BR-4732-C
- KAVO
-
Нідерланди
Кількість отворів: 5
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Висота, мм: 40
Діаметр [мм]: 261
Діаметр маточини 1 [мм]: 72
Діаметр маточини 2 [мм]: 153
фаска 2 [мм]: 108
Тип гальмівного диска: повний
Варіант оснащення: Coated
Поверхня: з покриттям
Товщина [мм]: 10
Перевірочне значення: R90
Тип гальма: Дисковий гальмівний механізм
Зовнішній діаметр [мм]: 261
- Артикул:
- 561717JC
- Jurid
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 261
Висота, мм: 40
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 72
Поверхня: з покриттям
Версія: JC
∅ отвору 2 [мм]:
фаска 2 [мм]: 114.3, 114.3
Момент затяжки [Нм]: 100
Кількісна одиниця: комплект
Вага [кг]: 7.6
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів
- Артикул:
- 6206.00
- REMSA
-
Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 261
Висота, мм: 40.2
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 8
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 72
Вага [кг]: 3.63