Комплект пильовика, приводний вал
697 ₴
термін 2 дн.
|
- Виробник
- SNR NTN (Франція)
- Каталоговий номер
- IBK55.022
- Висота, мм
- 95
- Вага [г]
- 329
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 67
- Матеріал
- термопласт
- Сторона встановлення
- з боку коробки передач
- Параметр
- Trilobal boots
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Renault: Clio 2, Clio 3, Laguna 2, THALIA
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач Пильовик ШРУСу
Про виробника SNR NTN
Група NTN-SNR на сьогоднішній день вважається одним з світових лідерів в області виробництва підшипників.
Група NTN-SNR створена в 2008 році, після придбання компанією NTN (штаб-квартира: Осака, Японія) контрольного пакету французького виробника підшипників SNR Roulements (штаб-квартира: Ансі, Франція), який з 2010 року перетворений на NTN-SNR Roulements.
Бренди компанії NTN та SNR є еталонними, як на первинному, так і на вторинному ринку компонентів.
Компанія NTN-SNR EUROPE є європейським підрозділом групи NTN Corporation, яка є керуючою компанією та реалізує всю діяльність NTN в Європі, Південній Америці, Африці та на Близькому Сході.
Сьогодні SNR є другим по величині постачальником автомобільних підшипників в Європі. В складі компанії заводи в різних куточках світу та науково-дослідницькі центри в Японії, США, Франції, Німеччині. Сьогодні компанія має всього 15 заводів по всьому світу, дистриб'ютерська сітка охопила практично всі країни світу.
SNR першим виготовив та запатентував колесний підшипниковий вузол за концепцією ASB.
Дві третіх виробленої компанією продукції постачаються на конвеєри відомих автомобільних виробників - Alfa-Romeo, Audi, BMW, Citroеn, Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Volkswagen. 20% європейського ринку підшипників займає продукція SNR.
Щороку компанія виготовляє близько 2 млрд. підшипників для ринку неоригінальних запчастин, якість яких не поступається оригіналу, так як виробництво ведеться на одних і тих самих лініях. Компанія SNR є на даний момент постачальником підшипників маточини для Mercedes Benz, вижимних підшипників VALEO, LUCAS, опорних підшипників для Mc Pherson.
Аналоги "IBK55.022 SNR NTN":
- Артикул:
- 760120
- GSP
- Китай
Внутрішній діаметр 2 (мм): 60.5
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
Висота, мм: 79
- Артикул:
- 31410
- Ucel
- Туреччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 20
Внутрішній діаметр 2 (мм): 65
Висота, мм: 96
Вага брутто [кг]: 0.23
- Артикул:
- 31410-T
- Ucel
- Туреччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 20
Внутрішній діаметр 2 (мм): 65
Висота, мм: 96
Вага брутто [кг]: 0.067
- Артикул:
- 25161
- SPIDAN
- Німеччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 25.61
Внутрішній діаметр 2 (мм): 67.3
Висота, мм: 96.9
Матеріал: термопласт
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
Нова деталь:
- Артикул:
- BCB6160
- BORG & BECK
- Великобританія
Матеріал: термопласт
Діаметр шарніра [мм]: 67
Для діаметра валу [мм]: 24.5
- Артикул:
- VKJP 6009
- SKF
- Швеція
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Внутрішній діаметр 1(мм): 21
Внутрішній діаметр 2 (мм): 65
Невозврат
- Артикул:
- 100190
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Внутрішній діаметр 2 (мм): 68
Довжина, мм: 96
Вага [кг]: 0.191
Матеріал: термопласт
Сторона встановлення: з боку коробки передач, передній міст праворуч
Невозврат
- Артикул:
- DK55.125
- SNR NTN
- Франція
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 23
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 23
Кількість полюсів: 44
Вага [г]: 7920
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з підшипником
Розмір різьби: M20x1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 32
Діаметр прокладки [мм]: 57
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: 87
Версія: 6 balls
Невозврат
- Артикул:
- CVB10694TPE
- Optimal
Внутрішній діаметр 1(мм): 24.8
Внутрішній діаметр 2 (мм): 65.5
Матеріал: термопласт
Невозврат
- Артикул:
- 305384
- GKN (Lobro)
- Великобританія
Внутрішній діаметр 1(мм): 25.61
Внутрішній діаметр 2 (мм): 67.3
Висота, мм: 96.9
Матеріал: термопласт
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
Нова деталь: