Гальмівний диск
6 517 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF2199C
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 28
- Мінімальна товщина [мм]
- 26.4
- Діаметр [мм]
- 320
- Кількість отворів
- 5
- Висота, мм
- 47.2
- Кількість отворів для кріпллення
- 2
- Діаметр центрування [мм]
- 69
- Вага [кг]
- 19.19
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Поверхня
- з покриттям
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- без аксесуарів
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина упаковки
- 32.7
- Ширина упаковки [см]
- 32.7
- Висота упаковки [см]
- 11.4
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Hyundai: Grandeur, I40, IX35, Sonata
- - KIA: Ceed, Optima, Soul
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF2199C FERODO":
- Артикул:
- C30534ABE
- ABE
- Польща
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Кількість отворів: 5
Діаметр [мм]: 320
Висота, мм: 48
Діаметр центрування [мм]: 69
Тип гальмівного диска: вентильований
Зовнішній діаметр [мм]: 320
- Артикул:
- ADG043180
- BLUE PRINT
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 28.1
Число отворів у диску колеса: 5
Кількість отворів для кріпллення: 2
Товщина [мм]: 47.3
Зовнішній діаметр [мм]: 320
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 26
Діаметр маточини [мм]: 69
Вага [кг]: 9.915
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 69
Поверхня: з покриттям
Невозврат
- Артикул:
- 562987JC
- Jurid
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26.4
Діаметр [мм]: 320
Кількість отворів: 5
Висота, мм: 47.2
∅ отвору 2 [мм]:
Діаметр центрування [мм]: 69
Вага [кг]: 19.19
фаска 2 [мм]: 114.3, 114.3
Кількість отворів для кріпллення: 2
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / Додаткова інформація: без аксесуарів
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількісна одиниця: комплект
Версія: JC
Невозврат
- Артикул:
- 8DD355117-971
- HELLA
- Німеччина
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 320
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26.5
Висота, мм: 47.4
Розташування/кількість отворів: 05/07
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр центрування [мм]: 69
Вага [кг]: 9.4
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Поверхня: з покриттям
Номер технічної інформації: 55378PRO
Зовнішній діаметр [мм]: 320