Помпа гідропідсилювача K S00 000 455 BOSCH
25 353 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- BOSCH (Німеччина)
- Каталоговий номер
- K S00 000 455
- Вид експлуатації
- гідравлічний
- Робочий тиск [бар]
- 180
- Напрямок обертання
- проти годинникової стрілки
- Для діаметра отвору від [мм]
- 160.9
- Розмір різьби 1
- M 26 x 1.5
- Розмір різьби 2
- M 16 x 1.5
- Кількість отворів для кріпллення
- 3
- Фаска 2 [мм]
- 160.9
- Види насосів
- лопасний насос
- Тиск [бар]
- 180
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Volvo: FM, FMX, Volvo FH 16 II с 2012, Volvo FH 16 с 1993, Volvo FH II с 2012, Volvo FH с 2005, Volvo FM II с 2012, Volvo FM9 с 2001
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Насос гідропідсилювача
Про виробника BOSCH
Невелика «Майстерня по роботі з точними механізмами і електричними приладами», заснована Робертом Бошем в 1886 році в Штутгарті, перетворилася сьогодні в цілу мережу підприємств єдиної Бош-групи, що працюють по всьому світу.
Bosch - одна з найвідоміших компаній світу. Крім продажу автозапчастин, фірма займається консультаційними послугами, обслуговуванням автомобілів, створенням програмного забезпечення. Bosch займає близько 30% вторинного ринку автозапчастин в Європі.
Серед продуктів Bosch можна знайти все необхідне для ремонту практично будь-якої іномарки: деталі ходової, гальмівної системи, рульового управління, електроніку, елементи паливної системи, витратні матеріали, оптику, мультимедійну техніку, деталі охолоджувальної системи і ДВС. Стартери, датчики, акумулятори, генератори, бензонасоси і лампи займають перші місця в тестах незалежних спільнот автолюбителів країн Європи, Америки і Азії.
Одним з ключових положень корпоративної політики Бош є підтримка інноваційних досліджень, міцною базою для яких служать досвід і компетентність персоналу.
Результатом роботи інженерів, наукових і технічних співробітників компанії по всьому світу є щорічна розробка більш 3000 патентів і винаходів (більше 8 патентів на день).
Більше 60% обороту компанії припадає на поставки автомобільних запчастин на конвеєр і їх продаж у роздрібній мережі.
Постійний пошук інноваційно-технічних рішень, розширення асортименту продукції, що дозволяє задовольнити будь-які вимоги споживача, найвища надійність і якість товару, а також широкий спектр сервісних послуг зводяться сьогодні в один принцип, сформульований понад сто років тому засновником Робертом Бошем і став основоположним у діяльності компанії - «Краще втратити гроші, ніж довіру».