Шарнір привідного валу
2 070 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- LPR (Італія)
- Каталоговий номер
- KFT523
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 22
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса
- 22
- Діаметр прокладки [мм]
- 47
- Зовнішній діаметр [мм]
- 83
- Для артикула №
- KFT523
- Специфікація
- Outer
Застосування
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач ШРУС
Про виробника LPR
LPR – італійська компанія і один з лідерів у виробництві гідравліки, що спеціалізується на автомобільних гальмах. Здійснює поставку оригінальної продукції цілої низки автоконцернів, в який входить RENAULT, MAZDA, GM, а також PSA GROUP, MASERATI і FERRARI. Всі запчастини мають сертифікат якості ISO 9002 і окремий сертифікат від італійської компанії FERRARI. У товарному ряду LPR можна знайти всі деталі гальма, а також автомобільні шруси, деякі елементи зчеплення (циліндри, підшипники). Італійські запчастини, вироблені за все на 4 заводах, відрізняються досить високою якістю виконання. Часто їх порівнюють з продукцією Brembo, Bosch і ABS з азіатських заводів – ціна приблизно та ж, але якість набагато вище. Особливо гарні гальма LPR, оскільки вони мають стабільний гальмівний момент, низьку гучність і невисоку швидкість зносу.
Сайт: www.lpr.it
Аналоги "KFT523 LPR":
- Артикул:
- 151416
- METELLI
- Італія
Діаметр прокладки [мм]: 47
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Матеріал: гума
Розмір різьби: M22 x 1.5
Невозврат
- Артикул:
- 817016
- GSP
- Китай
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Довжина, мм: 150
Специфікація: Groove Type
Розмір різьби: M22x1.5
Невозврат
- Артикул:
- FT25076K
- FAST
- Італія
Довжина, мм: 150
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Сторона встановлення: з боку колеса