Гальмівний диск DDF2610C-1 FERODO
5 632 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
FERODO
(Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF2610C-1
- Діаметр [мм]
- 360
- Висота, мм
- 51.6
- Вага [кг]
- 14.77
- ∅ отвору [мм]
- 67
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 36
- Мінімальна товщина [мм]
- 34
- Кількість отворів
- 5
- Поверхня
- з покриттям
- Кількісна одиниця
- штука
- Фаска 1 [мм]
- 67
- Довжина упаковки
- 37
- Ширина упаковки [см]
- 37
- Висота упаковки [см]
- 7.5
Застосування
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO

Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF2610C-1 FERODO":
Невозврат
- Артикул:
- 09.B747.51
- BREMBO
-
Італія
Для артикула №: 09.B747.51
Тип гальмівного диска: з отворами/з внутр. вентиляцією
Діаметр [мм]: 360
Товщина гальмівного диску (мм): 36
Мінімальна товщина [мм]: 34
Висота, мм: 51.5
Обробка: Високовуглецевий
Діаметр центрування [мм]: 67
Кількість отворів: 5
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Невозврат
- Артикул:
- ADU1743100
- BLUE PRINT
-
Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 36
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 51.6
Зовнішній діаметр [мм]: 360
фаска 2 [мм]: 112
Обробка: Високовуглецевий
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з отворами/з внутр. вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 34
Вага [кг]: 15.16
Діаметр центрування [мм]: 67
Невозврат
- Артикул:
- 92283905
- TEXTAR
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 360
Розташування/кількість отворів: 05/06
Висота, мм: 51.6
Вага [кг]: 14.4
Номер технічної інформації: 98200 2839 0 1 PRO+
Діаметр центрування [мм]: 67
фаска 2 [мм]: 112
Товщина гальмівного диску (мм): 36
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з отворами/з внутр. вентиляцією
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Обробка: Високовуглецевий
Зовнішній діаметр [мм]: 360
Довжина упаковки: 39
Ширина упаковки [см]: 37.5
Висота упаковки [см]: 6.5
Невозврат
- Артикул:
- BG9222C
- Delphi
-
США
Діаметр [мм]: 360
Товщина гальмівного диску (мм): 36
Мінімальна товщина [мм]: 34
Діаметр центрування [мм]: 67
Глибина [мм]: 52
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Кількість отворів: 5
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
Невозврат
- Артикул:
- 563197JC1
- Jurid
-
Німеччина
Висота, мм: 51.6
Вага [кг]: 14.77
∅ отвору [мм]: 67
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 36
Мінімальна товщина [мм]: 34
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 112
Поверхня: з покриттям
Кількісна одиниця: штука