Гальмівний диск DDF1626C FERODO
5 945 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
FERODO
(Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF1626C
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 28
- Мінімальна товщина [мм]
- 26
- Діаметр [мм]
- 300
- Кількість отворів
- 6
- Висота, мм
- 38
- Діаметр центрування [мм]
- 100
- Вага [кг]
- 9.15
- Поверхня
- з покриттям
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Кількісна одиниця
- комплект
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без гвинтів
- Довжина упаковки
- 32
- Ширина упаковки [см]
- 32
- Висота упаковки [см]
- 14
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Nissan: Navara
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO

Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF1626C FERODO":
- Артикул:
- 0986479031
- BOSCH
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 100
Кількість отворів: 6
Висота, мм: 38
фаска 2 [мм]: 124
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Діаметр центрування [мм]: 100
Поверхня: промаслений
- Артикул:
- C31082ABE
- ABE
-
Польща
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 6
фаска 2 [мм]: 124
Висота, мм: 38
Діаметр центрування [мм]: 100
Внутрішній діаметр: 184
Розмір різьби: M10x1
Зовнішній діаметр [мм]: 300
- Артикул:
- DF4553
- TRW
-
Німеччина
Діаметр центрування [мм]: 100
фаска 2 [мм]: 124
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Діаметр [мм]: 300
Розмір різьби: M10 x 1.25
Кількість отворів: 6
Тип гальмівного диска: вентильований
Мінімальна товщина [мм]: 26
Висота, мм: 38
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 300
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Невозврат
- Артикул:
- 24.0128-0166.1
- ATE
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 6
фаска 2 [мм]: 124
Висота, мм: 38
Діаметр центрування [мм]: 100
Внутрішній діаметр: 184
Розмір різьби: M10x1
Код MAPP у наявності:
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Поверхня: з покриттям
Перевірочне значення: E1 90R-02C0115/0043
Невозврат
- Артикул:
- ADN143102
- BLUE PRINT
-
Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 28.2
Товщина [мм]: 40.2
Зовнішній діаметр [мм]: 300
фаска 2 [мм]: 124
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 26
Вага [кг]: 8.6
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Число отворів у диску колеса: 6
Діаметр центрування [мм]: 100
Кількість отворів для кріпллення: 6
Поверхня: з покриттям
Невозврат
- Артикул:
- BS8422C
- Optimal
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Висота, мм: 38
Діаметр центрування [мм]: 100
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 26
Розташування/кількість отворів: 6/6
Невозврат
- Артикул:
- 562388JC
- Jurid
-
Німеччина
фаска 2 [мм]: 124, 124
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Діаметр [мм]: 300
Кількість отворів: 6
Висота, мм: 38
Діаметр центрування [мм]: 100
Вага [кг]: 18.3
∅ отвору 2 [мм]:
Момент затяжки [Нм]: 100
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількісна одиниця: комплект
Версія: JC
Невозврат
- Артикул:
- BG3972
- Delphi
-
США
Діаметр [мм]: 300
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Кількість отворів: 6
Діаметр центрування [мм]: 100
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 38
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
Невозврат
- Артикул:
- 09A45210
- BREMBO
-
Італія
Для артикула №: 09.A452.10
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Висота, мм: 38
Діаметр центрування [мм]: 100
Кількість отворів: 6
Невозврат
- Артикул:
- 200251620
- ZIMMERMANN
-
Німеччина
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Поверхня: з покриттям
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Товщина [мм]: 28
Мінімальна товщина [мм]: 26
Висота, мм: 38
Розташування/кількість отворів: 6/6
Вага [кг]: 8.8
фаска 1 [мм]: 124
⌀ отвору маточини [мм]: 100
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Товщина гальмівного диску (мм): 28
Кількість отворів: 6
фаска 2 [мм]: 124
Діаметр центрування [мм]: 100
Невозврат
- Артикул:
- 402066W500
- NISSAN
-
Японія
Невозврат
- Артикул:
- 402061W600
- NISSAN
-
Японія