Турбіна

38 211 грн.
 термін 5 дн.
 Доставка из за границы.. Возврату не подлежит
Под заказ после 50% предоплаты
Виробник
GARRETT (США) Виробництво США
Каталоговий номер
760774-5005S
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
норматив Евро-4
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у г. Ровно
    детальніше →
  • Полная предоплата
    для позиций под заказ
    детальніше →
  • Гарантія
    обмін / повернення товару протягом 14 днів, детальніше →

Застосування

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Ford: C-Max, Focus 2, Galaxy, Kuga, Mondeo 4, S-Max
- Volvo: C30, C70, S40, S80, V50, V70
Товарна група:
- Двигун та випускна система Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : США Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,

На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Усі запчастини GARRETT →

Аналоги "760774-5005S GARRETT":

18 837  грн  сьогодні
Артикул:
760774-9005S
GARRETT
Виробництво США США
Купити Код: 889470-64
Тип заряджання: Турбонагнітач
Вихлопна система: норматив Евро-4
5 198  грн  завтра
Артикул:
60164
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 713597-47
Для оригінального номера: 753847
5 642  грн  завтра
Артикул:
60183
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 1113425-47
Для оригінального номера: 1590093
2 406  грн  термін 5 дн.
 Невозврат
Артикул:
64900
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 2213634-58
Тип заряджання: Турбонагнітач
Для оригінального номера: 9658673480*
18 455  грн  термін 5 дн.
 Невозврат
Артикул:
8G17300822
Jrone
Купити Код: 3625345-58
Тип заряджання: турбо
Для турбокомпресора (арт. №): GTA1749V
4 825  грн  термін 5 дн.
 Невозврат
Артикул:
60507
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 2429469-58
Оснащення / обладнання: для автомобілів з VTG зарядним пристроєм

Оригінальні номери

FORD:
1231955
1327582
1331247
1406472
1432212
1483819
30725134
3M5Q6K682BA
3M5Q6K682BB
3M5Q6K682CA
3M5Q6K682CB
3M5Q6K682CC
3M5Q6K682CD
9662464980
36000059
36000248
9647105580
9654262180
9654931780
9659667380
VOLVO:
36000059
36000248
36002265
30725134