Турбіна

14 335 
 сьогодні
Виробник
GARRETT (США) Виробництво США
Каталоговий номер
708639-9011S
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
Euro 3
Вид експлуатації
пневматичний
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у г. Ровно
    детальніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, детальніше →
  • Гарантія
    обмін / повернення товару протягом 14 днів, детальніше →

Застосування

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Mitsubishi: Carisma, Space Star
- Nissan: Primera P12
- Renault: Espace, Grand Scenic 2, Laguna 2, Megane 2, Scenic 2
- Volvo: S40, V40
Товарна група:
- Двигун та випускна система Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : США Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,

На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Усі запчастини GARRETT →

Аналоги "708639-9011S GARRETT":

23 982  сьогодні
Артикул:
708639-5011S
GARRETT
Виробництво США США
Купити Код: 441475-23
Тип заряджання: Турбонагнітач
Вихлопна система: Euro 3
Вид експлуатації: пневматичний
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
4 916  сьогодні
Артикул:
60024
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 1113343-23
Для оригінального номера: 708639
13 689  сьогодні
Артикул:
93136
NISSENS
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 46595-10
Тип заряджання: Турбонагнітач
Матеріал: сталь
Нова деталь:
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Вид експлуатації: керований вакуумно
555  сьогодні
Артикул:
JTC11037
AJUSA
Виробництво Іспанія Іспанія
Купити Код: 465761-46
15 364  завтра
Артикул:
4317400200
JP GROUP
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 998782-47
Тип заряджання: Турбонагнітач
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
10 535  завтра
Артикул:
30930
ASAM
Виробництво Румунія Румунія
Купити Код: 667938-47
Варіант оснащення: EURO 4
Для оригінального номера: 8200882916
Тип заряджання: Турбонагнітач
15 594  завтра
Артикул:
807101001800
MAGNETI MARELLI
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 999266-47
Тип заряджання: турбо
11 001  термін 5 дн.
 Невозврат
Артикул:
8G17300301
Jrone
Купити Код: 3631958-58
Тип заряджання: турбо
Для турбокомпресора (арт. №): GT1749V

Оригінальні номери

RENAULT:
7701473526
7701474960
7701477263
7701478024
7711135336
7711135749
7711368748
7711497146
8200683855
8200110519A