Комплект направляючої гільзи
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: A3
- - Citroen: Berlingo, C-Elysee, C2, C3, C4, C5, DS3, Jumper, Xsara
- - Fiat: 500, 500L, Doblo, Ducato, Fiorino, Grande Punto, Linea, Panda, Punto, Qubo
- - Ford: Mondeo 3, Transit
- - Mercedes: Sprinter, Vito 639
- - Opel: Combo, Corsa, Movano
- - Peugeot: 2008, 206, 207, 208, 3008, 301, 307, 308, 408, Boxer, Partner
- - Renault: Master 2, Megane 2
- - Seat: Altea, Leon
- - Skoda: Octavia A5, Superb, Yeti
- - Toyota: Auris, Avensis T25, Corolla E170
- - Volkswagen: Beetle, Caddy, Crafter, EOS, Golf 6, Jetta 5, Jetta 6, Scirocco, Touran
- Товарна група:
- - Гальмівна система Супорт
Про виробника BOSCH
![Логотип BOSCH](https://sancar.com.ua/assets/sancar/attachments/logo_brand2/3_70.jpg)
Невелика «Майстерня по роботі з точними механізмами і електричними приладами», заснована Робертом Бошем в 1886 році в Штутгарті, перетворилася сьогодні в цілу мережу підприємств єдиної Бош-групи, що працюють по всьому світу.
Bosch - одна з найвідоміших компаній світу. Крім продажу автозапчастин, фірма займається консультаційними послугами, обслуговуванням автомобілів, створенням програмного забезпечення. Bosch займає близько 30% вторинного ринку автозапчастин в Європі.
Серед продуктів Bosch можна знайти все необхідне для ремонту практично будь-якої іномарки: деталі ходової, гальмівної системи, рульового управління, електроніку, елементи паливної системи, витратні матеріали, оптику, мультимедійну техніку, деталі охолоджувальної системи і ДВС. Стартери, датчики, акумулятори, генератори, бензонасоси і лампи займають перші місця в тестах незалежних спільнот автолюбителів країн Європи, Америки і Азії.
Одним з ключових положень корпоративної політики Бош є підтримка інноваційних досліджень, міцною базою для яких служать досвід і компетентність персоналу.
Результатом роботи інженерів, наукових і технічних співробітників компанії по всьому світу є щорічна розробка більш 3000 патентів і винаходів (більше 8 патентів на день).
Більше 60% обороту компанії припадає на поставки автомобільних запчастин на конвеєр і їх продаж у роздрібній мережі.
Постійний пошук інноваційно-технічних рішень, розширення асортименту продукції, що дозволяє задовольнити будь-які вимоги споживача, найвища надійність і якість товару, а також широкий спектр сервісних послуг зводяться сьогодні в один принцип, сформульований понад сто років тому засновником Робертом Бошем і став основоположним у діяльності компанії - «Краще втратити гроші, ніж довіру».