Підшипник маточини колеса
3 509 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
-
TIMKEN
(США)
- Каталоговий номер
- SET1023
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - MAN: E 2000, F2000, MAN F90 с 1986, TGA, TGS, TGX
- - Mercedes: Mercedes MK/SK
- - Scania: 3 - series, 4 - series, Autobus
- - Volvo: Volvo F10 с 1977, Volvo F12 с 1977, Volvo F16 с 1988, Volvo FH 12 с 1993, Volvo FH 16 II с 2012, Volvo FH 16 с 1993, Volvo FL10 с 1985, Volvo FL12 с 1995, Volvo FM10 с 1999, Volvo FM12 с 1998, Volvo FM7 с 1998, Volvo FM9 с 2001, Volvo NH12 с 1998
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове управління Підшипник маточини
- - Коробка перемикання передач Інші елементи трансмісії
Про виробника TIMKEN

Timken Company - найбільша в світі компанія-виробник конічних роликопідшипників і спеціальних марок сталі, розташована в США. Вироблена компанією продукція і послуги знаходять своє застосування в транспорті, промисловому обладнанні, електроніці, гірничошахтне і буровому обладнанні, аерокосмічній і військовій техніці. Сьогодні компанія Тімкен налічує 25 тисяч співробітників і має своє представництво в 27 країнах світу. У 1898 році Генрі Тімкеном отримав патент на винахід першого в світі конічного роликопідшипника. Після цього в 1899 році Тімкеном була заснована компанія в місті Сент-Луїс (США) і отримала назву Компанія колісних Роликопідшипники Тімкен (The Timken Roller Bearing Axle Company). У той час Генрі Тімкен працював над виготовленням каретних екіпажів в Сент-Луїсі та вже мав трьома патентами на винахід ресор для екіпажів. Однак саме винахід роликопідшипника дозволило його компанії стати по-справжньому успішною. В кінці 19-го століття винахід конічного роликопідшипника виявилося справжнім проривом у виготовленні колісних осей, яке не зазнало значних змін протягом попередніх століть. Тимко дозволила істотно знизити негативний вплив ефекту тертя. У 1901 році виробничі потужності компанії було перебазовано в місто Кентон, де вже набирала обертів автомобільна промисловість, обганяючи за темпами виробництво каретних екіпажів. Що став переможцем першої в історії гонки 500 миль Індіанаполіса Рей Харун (Ray Harroun), перетнув фінішну лінію на автомобілі з встановленими на ньому ступичні підшипниками Тімкен. У 1916 році компанія Тімкен освоює виробництво сталі й трубних заготовок на заводі в місті Кентон, що дозволяє отримати повний контроль за процесом лиття сталі і її застосуванням у підшипниках власного виробництва. До кінця 1990-х років близько 80% обсягу продукції, що випускається стали експортувалося за кордон, а дохід від цієї діяльності склав одну третину від загального обсягу продажів компанії.
Сайт: www.timken.com
Аналоги "SET1023 TIMKEN":
- Артикул:
- 0750.117.732
- ZF
- Артикул:
- VKT 9000
- SKF
-
Швеція
Вага [кг]: 2.04
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 150
- Артикул:
- 041.213
- SAMPA
-
Туреччина
Вага [кг]: 4.16
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 150
- Артикул:
- F15104
- FERSA
-
Іспанія
Вага [кг]: 2.05
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 150
- Артикул:
- 18927
- FEBI BILSTEIN
-
Німеччина
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 150
DIN / ISO: 30217A
Конструкція підшипника: конічний роликовий підшипник
Вага [кг]: 2.057
- Артикул:
- VKHB 2334
- SKF
-
Швеція
Вага [кг]: 2.050
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 150
- Артикул:
- 30217F
- FERSA
-
Іспанія
Вага [кг]: 2.05
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 150
- Артикул:
- F15345
- FERSA
-
Іспанія
Вага [кг]: 2.035
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 150
Невозврат
- Артикул:
- 30217A
- FAG
-
Німеччина
Внутрішній діаметр: 85
Ширина, мм: 28
SVHC: Не містить речовин SVHC!