Гальмівний диск
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
2 443 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- DDF521
- Сторона встановлення
- Передні
- Діаметр [мм]
- 257
- Висота, мм
- 40.5
- Вага [кг]
- 10.3
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 20
- Мінімальна товщина [мм]
- 18.2
- Кількість отворів
- 4
- Діаметр центрування [мм]
- 59
- Момент затяжки [Нм]
- 86
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами
- Фаска 2 [мм]
- 98
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина упаковки
- 26
- Ширина упаковки [см]
- 26
- Висота упаковки [см]
- 10
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Alfa Romeo: 146, 155
- - Fiat: Albea, Bravo, Doblo, Grande Punto, Punto, Tipo
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "DDF521 FERODO":
- Артикул:
- 0986478515
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 257.4
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Поверхня: лакований
фаска 2 [мм]: 98
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Зовнішній діаметр [мм]: 257
Висота, мм: 40.5
Діаметр центрування [мм]: 59.02
Діаметр отвору до [мм]: 13.2
- Артикул:
- 215 521 0008
- MEYLE
- Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 257.5
Висота, мм: 40.5
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Діаметр центрування [мм]: 59
фаска 2 [мм]: 98
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 13
Кількість отворів: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- 23-0231C
- METELLI
- Італія
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Діаметр [мм]: 257
фаска 2 [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Висота, мм: 40.5
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Поверхня: лакований
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 257
- Артикул:
- C3F003ABE
- ABE
- Польща
Товщина [мм]: 20
Діаметр [мм]: 257
Висота, мм: 40.5
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 59
Датчик зносу: вкл. датчик зносу, з інтегрованим контактом датчика зношування
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Зовнішній діаметр [мм]: 257
- Артикул:
- DF2686
- TRW
- Німеччина
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр [мм]: 257
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Діаметр центрування [мм]: 59
Висота, мм: 40.6
Кількість отворів: 4
Розмір різьби: 13.2
фаска 2 [мм]: 98
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 257
Перевірочне значення: E190R02 C0176/0520
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- BG2830
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 257
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 59.1
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 40.5
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
- Артикул:
- RD.3325.DF2686
- RIDER
- Угорщина
- Артикул:
- FT31016
- FAST
- Італія
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 59
Діаметр [мм]: 257
Висота, мм: 40
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Тип гальмівного диска: вентильований
- Артикул:
- D6189.10
- WOKING
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 257
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Висота, мм: 40.5
Діаметр центрування [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Вага [кг]: 4.87
- Артикул:
- 6189.10
- REMSA
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 257
Висота, мм: 40.5
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 59
Вага [кг]: 4.87
- Артикул:
- 09.5870.11
- BREMBO
- Італія
Для артикула №: 09.5870.11
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 257
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.2
Висота, мм: 40.5
Діаметр центрування [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Момент затяжки [Нм]: 86
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- 8DD355127151
- HELLA
- Німеччина
Діаметр [мм]: 257
Розташування/кількість отворів: 04/08
Висота, мм: 40.5
Вага [кг]: 4.8
Номер технічної інформації: 50915PRO_HC
Діаметр центрування [мм]: 59
фаска 2 [мм]: 98
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Обробка: Високовуглецевий