Гальмівний диск HYUNDAI/KIA Santa Fe/Sorento F 09>>
2 506 ₴
завтра
|
- Виробник
- BOSCH (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 0986479F19
- Зовнішній діаметр [мм]
- 300
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 28
- Мінімальна товщина [мм]
- 26.1
- Висота, мм
- 49
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Діаметр центрування [мм]
- 69
- Кількість отворів
- 5
- Поверхня
- з покриттям
- Обробка
- Високовуглецевий
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами
- Діаметр отвору до [мм]
- 12.7
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Hyundai: Santa Fe
- - KIA: Sorento
- - Volvo: FE
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника BOSCH
Невелика «Майстерня по роботі з точними механізмами і електричними приладами», заснована Робертом Бошем в 1886 році в Штутгарті, перетворилася сьогодні в цілу мережу підприємств єдиної Бош-групи, що працюють по всьому світу.
Bosch - одна з найвідоміших компаній світу. Крім продажу автозапчастин, фірма займається консультаційними послугами, обслуговуванням автомобілів, створенням програмного забезпечення. Bosch займає близько 30% вторинного ринку автозапчастин в Європі.
Серед продуктів Bosch можна знайти все необхідне для ремонту практично будь-якої іномарки: деталі ходової, гальмівної системи, рульового управління, електроніку, елементи паливної системи, витратні матеріали, оптику, мультимедійну техніку, деталі охолоджувальної системи і ДВС. Стартери, датчики, акумулятори, генератори, бензонасоси і лампи займають перші місця в тестах незалежних спільнот автолюбителів країн Європи, Америки і Азії.
Одним з ключових положень корпоративної політики Бош є підтримка інноваційних досліджень, міцною базою для яких служать досвід і компетентність персоналу.
Результатом роботи інженерів, наукових і технічних співробітників компанії по всьому світу є щорічна розробка більш 3000 патентів і винаходів (більше 8 патентів на день).
Більше 60% обороту компанії припадає на поставки автомобільних запчастин на конвеєр і їх продаж у роздрібній мережі.
Постійний пошук інноваційно-технічних рішень, розширення асортименту продукції, що дозволяє задовольнити будь-які вимоги споживача, найвища надійність і якість товару, а також широкий спектр сервісних послуг зводяться сьогодні в один принцип, сформульований понад сто років тому засновником Робертом Бошем і став основоположним у діяльності компанії - «Краще втратити гроші, ніж довіру».