Циліндр зчеплення, робочий
3 003 ₴
термін 5 дн.
|
||
Доставка из за границы..
Возврату не подлежит Под заказ после 50% предоплаты |
- Виробник
- FERODO (Великобританія)
- Каталоговий номер
- FHC6054
- Діаметр [мм]
- 22.2
- Вага [кг]
- 0.54
- Матеріал
- Чавун
- Тип контейнера
- Коробка
- Довжина упаковки
- 20.7
- Ширина упаковки [см]
- 8
- Висота упаковки [см]
- 5.4
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - BMW: E46, X3 E83
- Товарна група:
- - Коробка перемикання передач Робочий циліндр зчеплення
Про виробника FERODO
Ця англійська компанія розпочала свою діяльність в 1897 році з виробництва гальмівних систем для кінних візків. В 1902 р. вона представила нові гальмівні накладки. В 1922 р. компанія перша в світі почала поставляти фрикційні накладки в якості оригінальних комплектуючих для автомобіля масового виробництва (Austin 7). Коли в 1923 р. встановлювався тогочасний світовий рекорд швидкості, то для безпечної зупинки авто використовувалися гальмівні механізми Ferodo. Вона пройшла весь шлях розвитку фрикційних матеріалів, починаючи від їх винайдення й до сьогодні. В 1956 р. FERODO представила перші колодки дискового гальма для автомобіля Triumph TR3. На той час вони були справжнім ноу-хау. Під час чергового встановлення рекорду швидкості в 1963 р. в авто знову використовуються технології гальмування FERODO. 1969 р. компанія відкрила свій центр для випробувань гальмівних систем. В 1980 р. вона випустила першу у світі гальмівну колодку без азбесту та розширила свій асортимент, почавши випуск гальмівних дисків, гальмівної рідини та компонентів гідравлічних систем. 1998 р. FERODO була придбана Federal-Mogul. Після цього її підрозділи були відкриті в Мондовії та Італії. 2005 р. компанія презентує інноваційну технологію Siloxane. Також вона створює власну технологію захисту від підробок. 2014 р. FERODO представила ринку гальмівні колодки ECO-FRICTION. А в 2015 р. вона розширила асортимент, почавши випускати гальмівні барабани.
Аналоги "FHC6054 FERODO":
- Артикул:
- 512 0028 10
- LuK
- Німеччина
- Артикул:
- 0986486552
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр поршня циліндра [мм]: 22
Діаметр поршня [мм]: 22
- Артикул:
- BES231
- BORG & BECK
- Великобританія
Матеріал: Чавун
- Артикул:
- LL40062
- Delphi
- США
Діаметр поршня циліндра [мм]: 22.2
Розмір різьби 1: 10x1 1off
∅ отвору [мм]: 22
Невозврат
- Артикул:
- 23883
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Вага [кг]: 0.550
Необхідна кількість: 1
Невозврат
- Артикул:
- 3101322
- Valeo
- Франція
Матеріал: алюміній
Для артикула №: KN22062.3.3
Вага [кг]: 0.29
Невозврат
- Артикул:
- 41085
- A.B.S.
- Нідерланди
Гальмівна система: FAG
Вага [кг]: 0.58
Сторона встановлення: спереду
Матеріал: Чавун
Кількість отворів для кріпллення: 2
Розмір різьби 1: 1x M10x1.0
Відстань між болтами кріплення [мм]: 60
Невозврат
- Артикул:
- KN2206233
- FTE
- Німеччина
Матеріал: алюміній
Невозврат
- Артикул:
- E06005
- BREMBO
- Італія
Для артикула №: E 06 005
∅ отвору [мм]: 22.2
Матеріал: Чавун
Гальмівна система: FTE
Невозврат
- Артикул:
- M30215
- SAMKO
- Італія
∅ отвору [мм]: 22.2
Розмір різьби: 10 x 1
Матеріал: Чавун
Для артикула №: M30215
Гальмівна система: FTE
Невозврат
- Артикул:
- 623300122
- LuK
- Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з диском зчеплення, з вичавним підшипником, з робочим циліндром зчеплення, необхідне спеціальне монтажне обладнання, Двомасовий маховик перевірити та при необхідності замінити
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з натискним диском зчеплення
Регулювання / встановлення: з автоматичним регулюванням
Тип двигуна: для двигунів з дводисковим маховиком
SVHC: Не містить речовин SVHC!