Турбіна

22 713 
 термін 5 дн.
 Доставка из за границы.. Возврату не подлежит
Под заказ после 50% предоплаты
Виробник
GARRETT (США) Виробництво США
Каталоговий номер
753420-5006S
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
норматив Євро-4
Вид експлуатації
пневматичний
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у г. Ровно
    детальніше →
  • Полная предоплата
    для позиций под заказ
    детальніше →
  • Гарантія
    обмін / повернення товару протягом 14 днів, детальніше →

Застосування

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Citroen: Berlingo, C2, C3, C4, C4 Grand Picasso, C4 Picasso, C5, Xsara
- Ford: C-Max, Connect, Fiesta, Focus 2, Focus 3, Fusion, Galaxy, Mondeo 4, S-Max
- Peugeot: 206, 207, 3008, 307, 308, 407, 5008, Partner
- Volvo: C30, S40, S80, V50, V70
Товарна група:
- Двигун та випускна система Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : США Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,

На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Усі запчастини GARRETT →

Аналоги "753420-5006S GARRETT":

792  сьогодні
Артикул:
KT210016
Fischer Automotive One (FA1)
Виробництво Польща Польща
Купити Код: 357905-23
Альтернативний ремкомплект: KT210016E
Тип заряджання: Турбонагнітач
423  сьогодні
Артикул:
KT210016E
Fischer Automotive One (FA1)
Виробництво Польща Польща
Купити Код: 357903-23
Скорочений комплект:
Тип заряджання: Турбонагнітач
Альтернативний ремкомплект: KTE000145
12 740  сьогодні
Артикул:
753420-9006S
GARRETT
Виробництво США США
Купити Код: 186622-23
Тип заряджання: Турбонагнітач
Вихлопна система: норматив Євро-4
Вид експлуатації: пневматичний
299  сьогодні
Артикул:
70-41369-00
VICTOR REINZ
Виробництво Німеччина Німеччина
Купити Код: 182687-45
Зміст: 20
Тип контейнера: тюбик
11 794  сьогодні
Артикул:
49173-07508
MITSUBISHI
Виробництво Японія Японія
Купити Код: 394981-64
Оригінал
12 419  сьогодні
Артикул:
93061
NISSENS
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 2517682-10
Тип заряджання: Турбонагнітач
Тип каталізатора: Для автомобілів без фільтра кіптяви
Матеріал: сталь
Нова деталь:
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Вид експлуатації: керований вакуумно
565  сьогодні
Артикул:
JTC11351
AJUSA
Виробництво Іспанія Іспанія
Купити Код: 700917-46
12 175  завтра
Артикул:
1517400400
JP GROUP
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 709376-47
Тип заряджання: Турбонагнітач
Тип каталізатора: без фільтра сажі
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
13 165  завтра
Артикул:
1517400300
JP GROUP
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 1458442-47
Тип заряджання: Турбонагнітач
Система випуску ВГ: для авт. з встановлен. на заводі сажовим/частковим фільтром
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
13 992  завтра
Артикул:
3117800110
JP GROUP
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 2571644-47
Тип заряджання: Турбонагнітач
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
4 469  завтра
Артикул:
60008
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 713601-47
Для оригінального номера: 4917307502
4 973  завтра
Артикул:
60043
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 713596-12
Для оригінального номера: 753420
Дивитись усі аналоги ↓

Оригінальні номери

OEM:
0375Q2
0375Q9
0375J6
1231096
1254337
1319614
1340133
1355027
1373584
1441253
1465162
1479055
36000722
36002480
3M5Q6K682AA
3M5Q6K682AB
3M5Q6K682AC
3M5Q6K682AE
3M5Q6K682AF
3M5Q6K682AG
3M5Q6K682AH
3M5Q6K682AJ
3M5Q6K682AK
4917307508
8603746
9650764480
9651839880
9654128780
9656125880
9660493580
9663199080
9663199280
FORD:
1231096
1254337
1319614
1340133
1355027
1441253
1465162
3M5Q6K682AA
3M5Q6K682AB
3M5Q6K682AC
3M5Q6K682AE
3M5Q6K682AG
3M5Q6K682AJ
VOLVO:
36000722