Турбіна
12 624 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- GARRETT (США)
- Каталоговий номер
- 753420-9006S
- Тип заряджання
- Турбонагнітач
- Вихлопна система
- норматив Євро-4
- Вид експлуатації
- пневматичний
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: Berlingo, C2, C3, C4, C4 Grand Picasso, C4 Picasso, C5, Xsara
- - Ford: C-Max, Focus 2
- - Mazda: 3
- - Mini: Clubman, Cooper
- - Peugeot: 206, 207, 3008, 307, 308, 407, 5008, Partner
- - Volvo: C30, S40, S80, V50, V70
- Товарна група:
- - Двигун та випускна система Турбіна
Про виробника GARRETT
Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,
На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.
Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.
Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.
Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.
Аналоги "753420-9006S GARRETT":
- Артикул:
- KT210016
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
Тип заряджання: Турбонагнітач
- Артикул:
- KT210016E
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
Тип заряджання: Турбонагнітач
Альтернативний ремкомплект: KTE000145
- Артикул:
- 70-41369-00
- VICTOR REINZ
- Німеччина
Тип контейнера: тюбик
- Артикул:
- 93061
- NISSENS
- Данія
Тип каталізатора: Для автомобілів без фільтра кіптяви
Матеріал: сталь
Нова деталь:
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Вид експлуатації: керований вакуумно
- Артикул:
- JTC11351
- AJUSA
- Іспанія
- Артикул:
- 1517400400
- JP GROUP
- Данія
Тип каталізатора: без фільтра сажі
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
- Артикул:
- 1517400300
- JP GROUP
- Данія
Система випуску ВГ: для авт. з встановлен. на заводі сажовим/частковим фільтром
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
- Артикул:
- 3117800110
- JP GROUP
- Данія
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
- Артикул:
- 60008
- MEAT&DORIA
- Італія