Склоочисник каркасний передній (2шт) 552 Twin 550/400мм
822 ₴
сьогодні
|
- Виробник
-
BOSCH
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 3 397 010 405
- Сторона встановлення
- спереду
- Кількісна одиниця
- комплект
- Довжина 1 [мм]
- 550
- Довжина 2 [мм]
- 400
- Дизайн щітки склоочисника
- Вигнута щітка склоочисника без спойлера
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Alfa Romeo: 147
- - Chery: Kimo
- - Chevrolet: Aveo T200, Aveo T250
- - Ford: Ecosport, Fiesta, Fusion
- - Hyundai: Accent, I10, Matrix
- - KIA: Picanto, Rio
- - Mazda: 2
- - Nissan: Almera Classic, Almera N16
- - Renault: Dokker
- - Subaru: Impreza
- - Toyota: Hilux, Yaris
- Товарна група:
- - Деталі кузова та кабіни Двірники
Про виробника BOSCH

Невелика «Майстерня по роботі з точними механізмами і електричними приладами», заснована Робертом Бошем в 1886 році в Штутгарті, перетворилася сьогодні в цілу мережу підприємств єдиної Бош-групи, що працюють по всьому світу.
Bosch - одна з найвідоміших компаній світу. Крім продажу автозапчастин, фірма займається консультаційними послугами, обслуговуванням автомобілів, створенням програмного забезпечення. Bosch займає близько 30% вторинного ринку автозапчастин в Європі.
Серед продуктів Bosch можна знайти все необхідне для ремонту практично будь-якої іномарки: деталі ходової, гальмівної системи, рульового управління, електроніку, елементи паливної системи, витратні матеріали, оптику, мультимедійну техніку, деталі охолоджувальної системи і ДВС. Стартери, датчики, акумулятори, генератори, бензонасоси і лампи займають перші місця в тестах незалежних спільнот автолюбителів країн Європи, Америки і Азії.
Одним з ключових положень корпоративної політики Бош є підтримка інноваційних досліджень, міцною базою для яких служать досвід і компетентність персоналу.
Результатом роботи інженерів, наукових і технічних співробітників компанії по всьому світу є щорічна розробка більш 3000 патентів і винаходів (більше 8 патентів на день).
Більше 60% обороту компанії припадає на поставки автомобільних запчастин на конвеєр і їх продаж у роздрібній мережі.
Постійний пошук інноваційно-технічних рішень, розширення асортименту продукції, що дозволяє задовольнити будь-які вимоги споживача, найвища надійність і якість товару, а також широкий спектр сервісних послуг зводяться сьогодні в один принцип, сформульований понад сто років тому засновником Робертом Бошем і став основоположним у діяльності компанії - «Краще втратити гроші, ніж довіру».